SlideShow

0

Beyaz ve Siyah

Baktığım duvarlar beyaz , 
Ve beyazı pek sevmiyorum hayatımda... 
Beyaz duvarları posterlerle , 
Beyaz kağıtlarıysa yazılarımla süslüyorum... 
Kim demişse saflığı temsil ediyor diye,
Yalan söylemiş .. 
Kolay kirlenecek birşey saf değildir... 
En safı Siyahtır;
Anlamanızı beklemiyorum ,
Derin bakmak gerekir bazen.. 
Siz okyanusa baktığınızda güneşi görürken,
Kimbilir bir balıkçı neler görüyor... 
Beyazı en çok tende seviyor insan, 
Soluk ve yorgun,
Sevişmeye hazır... 
Anlatması zor ; 
Öpmeyi deneyin..
Beyazın üstüne kırmızı güzel gidiyor..
Port şarabı gibi yüksek kırmızı... 
Kan akıyor insanın cinsel uzuvlarından, 
Beyaz göğüslerinde ki meme uçlarında ,
Kimisi şehvet görüyor,
Kimisi bir anne adayı... 
Beyazla siyahın ayrımıda burda başlıyor zaten , 
Siz bembeyaz sevişirken, 
Biz kapkara ölüyoruz ..
Beyazın üstüne kırmızı güzel gidiyor,
Ve ben her beyaz tene,
Kanlı dudaklarımı konduruyorum.. 
Sana göre cinayet,
Oysa,
Bana göre,
Yeni bir doğumun hikayesi bu...  

0 Sek Raki: