SlideShow

20

Fotoğraf ve Şarkı Vol x

Bugün çektiğim bir fotoğrafı paylaşmak istiyorum. Öyle cep telefonundan çekilmiş dandiğinden bir foto. Üzerinde hafif oynadım .
Kararı siz verin ; orjinal hali mi daha iyi yoksa rötüşlüsü mü ..
Şu şarkıda karar verebilirsiniz ... TIK
 

20 Sek Raki:

septy

rötüşlü halinin renklerine bayıldım (:
şarkı da ayrı güzeldir.

Hero of Darkroom

beğenmiş olmana çok sevindim (:
evet şarkı bi güzel geldi bu gece pek takıldım bu şarkıya

septy

kendinle fazla boğuştuğun bi gündü galiba..
bu durumlarda severim de bu şarkıyı dinlemeyi. herkesi kendim gibi sanıyor olabilirim şu saatte (:

Hero of Darkroom

evet sanırım .. ama bu boğuşmanın bile farkında olamadım.. beynim bir boşluk kadar dolu :| herkesi kendin gibi sanmak ne güzel şey değil mi (=

FiRSTe

ben soldaki diorum

nephe

rötüşlünün rengi accık açılsa çok da şahane olacak gibi =)

Hero of Darkroom

firste; orjinalcisin (=

Hero of Darkroom

nephe ; peki o zaman biraz açıp koyacağım en kısa zamanda :)

septy

yerine ve zamanına bağlı sanırım.. herkesi kendin gibi sandığında sanmakla da kalabiliyor insan..

Adsız

Bence ikisi de güzel :)

Hero of Darkroom

septy; genelde zaten sadece sanmakla kalıyoruz.. ama buda bir ihtimallik bir arayış değil mi (=

Hero of Darkroom

yeşil ; bu cevap kafamı karıştırdı (= biraz kararsız mıyız nedir :p

septy

haklısın (: zaten hep bir arayış içerisinde değil miyiz? malesef ki.

Hero of Darkroom

septy ; bu arayışın sebebini hayatın bu kadar boş olmasına bağlıyorum (= koyunlar bol yeşillikli bir gelecek ararken bizde bol paralı bir gelecek arıyoruz; pek fark yok gibim

Adsız

Bilmem belki de karasızızdır :D Aslında ikisinde farklı hisseetim. İlk resimde soğukluğu ikincisinde yalnızlığı :( :D

Hero of Darkroom

yeşil ; çok doğru bir tespit oldu :) birincisi pazar günü soğukluğu ikincisiyse pazar günü yalnızlığı :D

Adsız

Demek ki fotoğraf çekimin başarılı olmuş :) Tebrik ederim :))

Hero of Darkroom

yeşil; pek teşekkür ederim.. aslında bir anlık geldiler.. şu kilisenin ucu yok mu aha işte o beni dürttü (= hızlı hızlı yürürken bir kaç adım geri gidip çekesim geldi bir anda :)

U Yeah

Lazim olan binalarsa eger , tabii ki soldaki. Her fotograf cekildigi an kadardir.

Hero of Darkroom

sadece umut ; çok güzel söyledin ağzına sağlık..