SlideShow

0

Kaldığımız yerden devam...

Dün gece uyuyabilmek için şarap içiyordum , bugünse tadına vara vara kafayı bulmak için kaldığım yerden devam ediyorum. Canım nedense aşırı sıkkın. Hiçbirşey yapasım yokmuş gibi yapma potansiyelim olan şeyler üstünede pek bir kararsızım..
Sebebini bilmiyorum, açıkçası bir sebepte aramıyorum artık. Hayat , öyle yada böyle geçiyor. Küçük dünyamda tıkılıp kalmayacağım demiştim kendime , oysa insan okyanuslarıda aşsa kendini aşamıyormuş.
Dünyayı dolaşıp yeni kıtalar keşfedebilirsiniz , kendinizi keşfedemetikten sonra ; yada ateşi bulabilirsiniz , ruhunuzu ısıtamadıktan sonra...

Neyse kararsız kaldığım konu bu gece kendimi dışarıya atıp biraz kafa dağıtsam mı dağıtmasam mı?

Karar vermek için yaklaşık 1 buçuk saatim var ; işin ilginç yanı bir yandan nasıl geçecek bu 1 buçuk saat diye düşünürken , öte yandan kafayı bulabilmek için çok az lan diyorum kendime..

Son cümle gelsin artık ;

Kaçıp kurtaramazsın kendini , bir kurşun kafana koşmadıkça , bir urgan boynuna sarılmadıkça... 

0 Sek Raki: