SlideShow

7

Öğreti

İnsan , çok abuk şeylerden birşeyler öğrenebilir. Mesela ben bir çiçekten umudu öğrendim geçenlerde.. Hatırlarsınız bir çiçeğim vardı benim; fotoğrafını paylaşmıştım. Alalı yaklaşık 3 ay oldu. İşin enteresan yanı o çiçeğin hala yaşıyor ve atılmamış olması.
O da benim gibi kah güldü kah somurttu geçtiğimiz soğuk kış aylarında. Bütün çiçekleri kurudu gitti tam öldü ölüyor derken 2 gün önce pespembe çiçek açmaya başladı.
Benim ona verip verebileceğim tekşey biraz su ve birazda sevgi oldu. Bitkiler kadar yetinmeyi bilsek , hayvanlar kadar doğal davranabilsek belki bizde daha u-mutlu olurduk .
İşte bu çiçek bana içimde filizlenmeyi bekleyen mutluluğu haber etti..
Ve öğrendim ki bazen solmasını bilmeli...

7 Sek Raki:

Serapus

Ben de çiçeğimi 2 saat önce falan attım, çok yaşayamadı benimki. Öğretisi olamadan da gitti.

Laliş

Canlı ya da cansız her şey de mesajlar saklı biz insanlar için . Ben buna inanıyorum ve her şeye daha dikkatli bakmayı deniyorum. Umarım bir gün aradığım mesajı yakalarım =).

Hero of Darkroom

serapus; o zaman çiçekçiye yeni çiçek almaya yolluyoruz seni (=

Hero of Darkroom

laliş; gerçekten öyle , dediğin gibi sadece bakabilmek gerekiyor..
umarım (= bunca mesaj içinden aradığını seçmek zor olacak : )

FiRSTe

benim çiçeğim bile yok :(

Hero of Darkroom

firste; alalım sana bi çiçek yada ağaç hihoo

Hero of Darkroom

mia ; çok teşekkür ettim