SlideShow

4

Ölenle Oynama ...


Ölenle oynanmaz dostum ; ölmüş bir ruhu acıtamazsın...  Ne zaman ve nasıl ölmüştüm şu postta : Ölüm'üm 
İşin ilginç yanı çok zevk almıştım o postu yazarken.. Böyle anlamsız bir huzur..

Az sonra traş olacağım ve siz yine sıradan bir traş zannedeceksiniz bunu .. Kimbilir kaçıncı kez traş olacağım , kaçıncı kez kanayacak suratım...
Ve her traştan sonra daha bir sertleşir cildiniz...  Kim bilir kaçıncı aşkı traş edeceğiz birazdan ve kaçıncı kez sertleşecek kalp...

Kadınları sevdim ben sadece birini değil ve şehirleri , birde ışıkları.. Her ışığın altında bir hikaye yatıyor olma ihtimali cezbetti beni ..

Acılar en çok karanlıkta mı büyür ; sayamadım ışığın altında kaç acı pusuya yatmış ...

Sessiz ve sakinim şimdi  ; bir su gibi yolunu buluyor kaderim..

Özgürlüğümü aldığında Tanrı küfürleşiyoruz karşılıklı...  Birşeye küfür ediyorsanız ona inanıyorsunuz demektir..

Ve aslında birşeyi sevdiğinizde inandığınız tek şey kendinizdir !

4 Sek Raki:

Ebru

Karanlıkta büyüyor galiba acı.
En garip hali de özlem. Dakika dakika yaka yaka.

Hero of Darkroom

özlem yine güzel şey.. insanın içinde son bir umut ışığı gibi ama yakıcılığı fazla :|

FiRSTe

"Bir şeye küfrediyorsanız, ona inanıyorsunuz demektir"
!!!
no comment to write

Hero of Darkroom

thank you so much kankit..
by the way i feel myself so obsesive about that subject