SlideShow

2

Ruhsal Arınım


Hormonlarımın birbirine karıştığı bir dakikada beynimi bedenimden uzaklaştırma cehaletinde bulunuyorum...
Ruh ve beden ikilisi başbaşalar.. Ve şuan hükmedebilecek tek şey ruhum.
Öğürmek geliyor insanın içinden, yediklerini tecrübe ettiklerini herşeyini öğürmek...
Hani herşeyi kusarsınızda son bir acı boğazınıza takılır kalır. Buda böyle işte...
Siz ne kadar sevildiğinizi düşünürseniz düşünün bu anlarda sizi umursayan bir kişi bile bulamazsınız...
Bir insan bir insana herhalde yeterdi ; tabi bir insan bulabilseydik eğer...

Tanrı içimde dans ediyor şuan ; diğer köşede sevgiyle nefret sevişiyor... Dünyanın alabildiğine bütün güzellikleri içimde mavi köşede , kırmızı köşedeyse bütün kötülükler..
Arınıyorum...
Yalanlardan , dünyevi şerefsizliklerden arınıyorum...
Umursanmayan bir insan umursamalı mı ; hiç sanmıyorum...

Tanrı ve ben iyi bir ikiliydik ne o bana katıksız inanıyordu ne ben ona... Ve bazen o benden bazende ben ondan yardım istedim...
Şimdi sevişmek vaktidir ; içimdeki her hücrenin yalnızlıkla sevişmek vakti...

I Don't Care

2 Sek Raki:

Larien

ah bu şarkıı.. her zaman, onun için önemli olduğun birisi vardır biryerlerde. kimse istese de tamamen yalnız olamaz ;)

Hero of Darkroom

kesin öyle birisi vardır ama şuan ben onun kim olduğunu bilmiyorum ve benim önem verdiğim kişinin bana önem vermediği kesin :)
zorlu bi silme süreci geçiriyorum bugün itibariyle...