SlideShow

5

Tapılası Kadın

Evet TV dünyasından bir isim açıklayacağım bu postta... Benim için tapılası kadınlardan biri olan bu kadın tahmin ettiğiniz gibi manken , şarkıcı yada oyuncu değil ..
Kadında asaletin ve duru güzelliğin çok önemli olduğunu düşünen biri olarak bu kriterlere çok ama çok uyan CNN Türk Muhabiri Nevşin Mengü'ye her geçen gün dahada hayran olduğumu belirtmek isterim...

Buyrunuz resimlerle Nevşin Mengü


Ve kendisi hakkında biraz bilgi verelim : 
NEVŞİN MENGÜ 


Nevşin Mengü, 1982 yılında Ankara'da doğdu. Klasik Ankara çocuğu tabirine uyan eğitimini; TED Ankara Koleji'nin ardından Bilkent Siyaset Bilimi Bölümü'nde tamamladı. Ankara çizgisini Galatasaray Üniversitesi ile kırdı. Masterını 'Türkiye Üzerine Toplumsal İncelemeler' dalında yaptı.
Mesleğe Kanal Türk'te başlayan Nevşin Mengü, Haber Türk’te de çalıştı.
Bir yılı aşkın bir süre İran'ın Başkenti Tahran'da TRT Türk, büro şefliği yaptı. Mesleğe başladığından beri hep Ortadoğu'yu sevdi. İran'ı hala ara sıra özlüyor.
Hafta içi her gün saat 18.00'te CNN TÜRK Ana Haber'i sunuyor.
İyi derecede İngilizce, orta düzeyde Almanca ve Farsça biliyor. İşini çok seviyor.

5 Sek Raki:

.

Klasik Ankara çocuğu tabirine uyan eğitimini; TED Ankara Koleji'nin ardından Bilkent Siyaset Bilimi Bölümü'nde tamamladı.

adsafdasfa... ezildiğimi hissettim ama mutluyum bi yandan, klasik ankara çocuğu değilmişim nitekim :D yalnız hakkat hoş hatun.

Hero of Darkroom

haha klasik angara çocugu he :D
valla gerçekten çooh hoşş ..
ananemlerde yemekten sonra tam montumu giyip çıkıcam haberler başlıyor cnn türkte, yapışıyorum koltuğa (=

ekşi sözlüktete bahsetmişler kendisinden ağız suları arasında : )

.

adam güncelliğini nelere borçlu. kahroldum :D :D

Hero of Darkroom

huaha almanyadan bu kadar oluyor..
ali gırca abiyi izleyip çiçek mi sulayalım :P

Turquazria

böyle hemcinslerimi gorünce nedense 'iste budur ya' diyorum içimden. hakkaten takdir edilmesi gereken bir hatun, hem güzel hem zeki. cnn asigi biri degilim, dolayisiyla haberlerinide izlemiyorum (gerçi hangi Türk kanalinin adam gibi haberi var ki) ama bu kadina rastladigimda kumandanin baska bir tusuna basasim gelmiyor :D bana cnn'i kisa bir süreligine olsa bile izlettirebilen tek kisi.