SlideShow

Üstümden Tır Geçti.../Cebit

Çarşamba perşembe ve cuma gününü özeti şu : içtim , içtim , içtim...
Şimdi cumartesiye geçelim ..
Cuma gecesi 4 te yattıktan sonra cumartesi sabahının saat 7'sine 3 saatlik uykuyla uyandım..
Bir iki sandviç hazırladıktan sonra bisiklete atlayıp zamanla yarışarak saat 8.06 trenine yetiştik arkadaşla..
Hannoverdeki CEBIT fuarına gittik.. Gittik mi o bize gitti ; kaç posta gitti bilemiycem.
Neyse vardık fuar alanına. Arkadaş fuar dediğin biraz küçük olur . Yürü yürü bitmiyor..

Fuardan dikkatimi çekenler şunlar oldu :

Xbox 360 kinect : Hani şu sizin hareketlerinizi algılayan oyun konsolu var ya işte o. .

Intel Oyun Bişeysi : Silah var silahın üstünde düğmeler ; zıplama ileri geri düğmesi vs vs..  sizin dönüşünüzü algılayan sensörler var . Ve elinizde ki silahla sağa sola dönüp dışın dışın ateş ediyorsunuz..

Yapay zekalı kaleci: Kartondan bir kaleci yapmışlar koymuşalr kaleye .. Siz şut çekiyorsunuz hop kurtarıyor eleman. Hoşuma gitti. .

El yapımı bilgisayarlar:  Böyle bildiğiniz biblo gibi bilgisayarlar vardı. Çok hoştu.. DVD kutusu gibi desenli harddiskler falan..

Uçak similatörü : Kokpit yapıp içinede similatör entegre etmişler .. Birtanede pilot getirmişler bunun için. Oh mis hoş.

Aklıma gelenler şimdilik bunlar . . .
Birde salak bi çekiliş için yarım saat sıra bekledikten sonra 10 euroluk bir telefon kazandım. Neyse ki üstünde ışığı var . Fener niyetine kullanırım .. Birde çok hafif. Spora giderken falan ideal olduğunu düşünüyorum..

Neyse saat 3 gibi dönüş yoluna koyulduk o da ne yine tren 3 dakika sonra . Başladık koşmaya.. Zaten o kadar yürüyüşten sonra bu koşuş bizi bitirdi. Perona vardığımızda trenin 15 dakka gecikeceğini öğrenmiş olduk. . Edecek küfür kalmadı hazinemde.

Göttingene dönünce dayımlara gittim .. Vee orda çok değişik birşey yaptım..

Kendi saçlarımı kestim , evet 5 aylık saçlarımı makinayla kestim... Yalnız o makinayla saçlarımı keserken nasıl bir orgazm oldum anlatamam.. Sanki dünyayı kurtarıyormuşum gibi bir hisse kapıldım ...
Ow yeahh..
Makas bile vurdum saçlarıma. Güzel olmuş fena değil en azından.
Ve sonracıma yengem sağolsun Ali Nazik yedik... O da başka bir orgazm hikayesi benim için.
Yemeklerle pek bi haşır neşirimdir de ...

Bugün karides yapacağım mesela.. Ne zamandır aş eriyordum.

Ve tekrar yola çıkıp eve doğru gitmeye başladım. Eve vardığımda saat 8 pm sularıydı. Dedim herhalde bu gün burada biter.  Bi 10 dakka sızmışım..
Sonra gidip duş aldım. Derken bizim arkadaş elinde birayla odaya daldı ; onu içtikten sonra aşağıya indim ..
Votka bira vs derken arkadaşla BadTaste partisine gittik..
Bu arada bu arkadaş bi anda en sevdiğim arkadaş olma potansiyelini yakaladı. . . Kafa dengi biri ve çekingen. Bayanlara gidip konuşabilen birisi değil. Yani olası wingmanim diyebiliriz ..
İçtik falan derken yaklaşık 4 saat dans ettik.. Tabi enerji içeceklerini içince insan dans etmeden duramıyor..

Tek bir dert kalmıştı. Eve nasıl geri dönecektim. Oturduğum yerden kalkacak halim yoktu ve bacaklarım artık tutmuyordu.. Ve eve yarım saatlik bir dönüş yolu vardı..
Yinede seke seke dönmek zorunda kaldım .. Taksi parası olan bir insan değilim.
Neyse eve vardığımda saat 5 buçuktu(am).

Üstümden tır geçmiş hissinden kurtulmam imkansızdı..
Şöyle gün boyunca neler yaptığımı ufak bir istatistiğe döktüm ve şu verileri elde ettim :

1 saat bisiklet sürmek..
6 buçuk saat yürümek
20 dakika koşmak.
4 saat dans etmek..

Evet biten pilin acilen şarj edilmesi gerekiyordu . Ve ben kendimi yatağa attım..
Ama enteresan kabuslarla ve malum kişi sayesinde uykularım piç oldu...

He bide dün barda cebimde ki yüztane bozuk paradan en değerlisini yere düşürdüm.. 2 euro :|
Yine iğrenç bir pazar ve artık komple yalnız bir pazar...
Şuan penceremin önündeki sokaktan pembe ayakkabılı güzel bir sarışın geçti ... Ayakkabılarıydı dikkatimi çeken ; yanlış anlaşılmasın ..

Şimdide yaşlı bi kadın geçiyor ..

Yaşlı kadın dedim de aklıma kabuslar geldi.. Harbi kabustu..

Herhalde en uzun postum oldu bu post.