SlideShow

2

Yataktan bildiriyorum !

Basligi okur okumaz icinizdeki hormonlarin kiprastigini tahmin edebiliyorum ; ayip lan ayip ... Ozel hayata hic saygi kalmamis..

Evet can sikintisiyla sevisiyorum . .
Ciddi uyku problemim var benim.
Normal uyku saatlerinde uyuyabilen birisi degilim. 1 saattir yatakta debeleniyorum .

Bloguda salladim buara. Yazilacak seyler yasamiyorum , icimde ki ilhamda otostop cekip tatile gitti.
Kadinlar gunu geride kaldigina gore geriye 297 kaltaklar gunu kaldi.
Buna anti_pollycilik diyorum ben.
Mantikli degil mi...
Ulan telefondan da ne zor yaziliyor.

Biri gelip uyutsun beni.
Bide gelirken cukolata getirsin ve tabi iskender. ofa bi iskender yesem ne uyurym be.

guzel kadin iskender gibidir,ikisinden sonra guzel uyursun.

haydi adios

2 Sek Raki:

α.к.α.т.я.i.є.ℓ

Sen 1 saatle yetiniyorsun. Şanslısın ya ben ! Saat 3e kadar hatta bazen sabahlıyıp kalıyodum yerimde. Kendini şanslı saymalısın :)

Hero of Darkroom

minimum 1 saat diyelim : )
kendimi şanslı saymayayım şimdi bu düzelmiş halim (=