SlideShow

4

Yine alkol

Ne içmişim arkadaş. Sanki yaşadığım 24 seneden intikam almışım , beni acıtan bütün kadınlara kızmışımda içmişim..
Hala yaşadığımada şaşırmıyor değilim. Leş gibi alkol kokuyorum hala . Klasik bir sızma eylemi olarak yine ayakkabı kıyafet ikilisiyle uyandım.  Ben yatağı buldum mu sızarım arkadaş. En sarhoş halimde bile prensibim bu. İbneler kesin fotoğrafımı çekmiştir sızık halimle.Neyse önemsiz bir detay.
Lan bu arada şimdi alnımın sol tarafına dokundumda acıdı. Çok hafif şiş gibi.. Nolmuş acaba :|
Damacanın altında su içmek istiyorumm....

4 Sek Raki:

Unknown

Selam, beni izledigin icin cok tesekkürler! =)

Hero of Darkroom

rica ederim benim icin bir zevk. bu arada profiline bakarken kendi profilime bakiyorum sandim :)

Adsız

en güzeli, iç ya afiyet olsun:)

Hero of Darkroom

teşekkür ettim , sizide bekleriz :)
ama önümüzde ki bi kaç gün içmeyi düşünmüyorum azıcık mola :|