SlideShow

0

Aradığınız kişiye ....

Evet blog çok yoğunum. Öyle böyle değil.
Aslında en son yapacağım şey seni (blogu ) ihmal etmekti ama işler öyle yürümedi.

Sen o kadar işin ve dersin arasında maça yetiş ; 12-0 yenil..
Götünüzüde yırtsa kaleden kaleye tek başına gidemiyor insan. Takımı bırakacağım sanırım. Ben öyle mağlubiyeti kolay kolay hazmedebilen birisi değilim. Maçtan sonra bütün günüm agresif geçiyor .

Bugün okul yok , varda azıcık. Ama maalesef akşam çalışacağım. Üstelik bu ikinci iş ; yarında gündüz 2.işimde akşamda 1 . işimde çalışacağım . Ne güzel hayat ne güzel.
Ulan o kadar çalışıyorum ama cebimde hala para yok .

Long Distance Darlingin yaptığı puştlukta çok kızdırdı beni ya neyse..

Buakşam parti var la ; bir bucuk hafta sonra parti.. Özlemiş olabilitem var . Biraz kafa dağıtmak iyi gelir. Ama yinede çok fazla alkol almamam lazım ki cuma gününe fit olayım.

Açlıktan mı sıkıntıdan mı bilemiyorum ama yazamıyorum şuan.
Bütün cümleler devrik, bütün kelimeler forvet ama sol kanat oynayan oyuncu gibi oldular.

-Words on your lips begin to slip ; she's losing her grip
And when she small oh no no -


Hadi hassittiriyim. Longda olsa shortta olsa yüz vermeyeceksin kimseye çok fazla ..

0 Sek Raki: