SlideShow

3

Deneysel Vol 1

Nevet yeni bir vollü başlığa kavuşmuş bulunmaktayız. Hayırlı ve bol bilimsel olsun.

-Sek sekerek ismail diyesim var .. - Burası konuyla alakasız.

Bu deneyselin deneklerine gelelim.
Denekler: Kadınlar

Öncelikle iki farklı denek çeşidi var hayatımda.
Birisi malum hayatımın kısmen içinde olan kişi .

Evet bu deneğimizde gözlemlediğimiz şeyler tamamıyla şunlar :
Kadın, kıçı rahata erip keyfi yerine geldi mi dışarıya daha yönelik olur. Özgüveni yerine gelmiştir ve o onu saçma sapan kullanmayı sever. Abuk subuk çıkışlar yapıp sizi iplemediğini göstermek ister ve gider.
Başka insanlarla vakit geçirir vesaire..


Şimdi diğer deneklerimize geçelim ; bu denekler dış dünyadan tanımadığım kadınlar:

Mesela geçende diskodayım ; kasti olarak suratıma küstah bir gülümseme ve bakış ifadesi taktım.
Bakalım ne olacak havasındayım. Neyse gözüme bir tane denek kestirdim.
Güzel kız , kıyafet güzel ; durum seksi.
Bir iki kere baktıktan sonra gözlemlemeye geçtim.
Abuk subuk kaçamak bakışlar atmaya başlayan kız sonra arkadaşıyla birlikte önünüze yaklaşıp kıçınızın dibinde hormon salgılatacak lezbiyen dansı yaparlar. Sonra sizden bir hamle gelmeyince uzaklaşıp yine bakış moduna geçerler. Sonra ya eve yalnız giderler yada başka bir erkekle.

Daha sonra ki iki denekse güzel olmayan iki kız oldu. Bunlarsa tesadüfen gözlem alanıma girdiler ; daha doğrusu bakmayı bilmediklerinden girdiler diyebiliriz.
Arkadaş yarım saat boyunca bakarsan erkekte olsa insan rahatsız oluyor diyecektim ama almanca bunu nasıl diyeceğimi bilmediğimden susmayı tercih ettim.
Tabi sonuç baktığıyla kaldı. Bunlarda ya yalnız gitmişlerdir yada başka bir erkekle.


Ve Hepsinden Çıkan Sonuç :
Düşünülenin aksine kadınlar , erkeklere göre daha acizdir. Çünkü erkek(harbiden erkek olanlardan bahsediyorum) daha kararlıdır. Aşırı sarhoş değilse bir kadın beğenir giderse onunla gider . Yoksa o olmadı hadi şu kadınla takılayım demez.
Ama kadınlarda durum farklı ; kadının ego boşluğunun erkeğinkine oranla daha büyük olduğu su götürmez bir gerçek.

Ve maalesef  durum şöyle :

Kadın, şekerpare için girdiği dükkandan tulumba tatlısı alıp çıkabilir. Erkekse ya şekerpareyle yada eli boş ...

3 Sek Raki:

Kim

her gördüğü çiçekten bal almaya kalkan -solmuş solmamış farketmez-
arılara ne demeli?

Hero of Darkroom

Çünkü erkek(harbiden erkek olanlardan bahsediyorum)
aslında bu satırda belirttim bu durumu :)

bi kitabı bi günde bitiren kız.

uvvv feminist damarlarımı aşırı kabarttın ama muhtemelen objektif düşünemiyorum o yüzden saldırmıycam. ama bi ara saldırıcam, hatırlamak için yorumumu da atıyorum buraya =P