SlideShow

0

Ardışık

Hiçbirşeyin ardışığı iyi değildir demek isterdim ama iyi olanları vardır heralde..
Ardışık seks
Ardışık maaş
İyi olan liste böyle uzayıp gider.. Yani ardışık kelimesi sadece güçlendirici bir sıfat haline geliyormuş..
Neyse insan ardışık günler halinde içmemeli . .Araya bir iki gün girmeli diye düşünmeye başladım .. Saat 4 buçuk ve beyin hücrelerim hala yeterli sıvıya ulaşamadılar. . Bugün pek ulaşabileceklerini pek sanmıyorum ; herşey iyi güzel de keşke bu akşam çalışmak zorunda olmasam.

İkinci bir detay olarak , ciddi hafıza problemleri yaşamaya başladım..Artık benim sarhoşluğum hatırlamamak oluyor ; niye hatırlamıyorum lan ... Dün gece çok içmemiştim sanki ; emin değilim .. Ama ondan önce ki geceyi hatırlamamam normal .. .
Yine de hatırlasam daha iyi ...
Acaba hatırlamadığım zamanlar yaşlanmıyorum mudur.. Böyle bir varsayımla gençliğin formülünü bulmuş sayılırım..

Bu arada evde 2 gündür internet olmadığı için radyo yayını yapamadık. .Kısmetse bu gece yayında olacağız.. Haydin Eyvallah..

0 Sek Raki: