SlideShow

6

Kadınım


Yastıkları kaplanlar gibi tırnaklamak zorunda kalan , hayata sabır kavramını katan anneler..
Bir yılın 12 aya tekabül ettiği dünyada 9 ayın bir hayata tekabül ettiğini öğreten anneler...
Fedakarlıkları Tanrıyı aşmış sol yanı kocaman anneler...
Bir hastane odasında Dünyaya mucizeyi öğreten anneler...
Bir yuvanın en sağlam kalesi olan anneler...
Suskun kalbimizin dili olan anneler...

Hepsinin anneler günü kutlu olsun ...

Ey hayatımın kadını  ,
Yanında olmak isterdim bugün , aslında hergün  ;
Birlikte uzun yıllar teptik ,
Aklımın ucundan bile geçmezdi bu kadar uzak kalacağımız...
Mutluluğumun ve başarılarımın mimarısın...
Ama bu öyle bir aşk değil ...
İlahi aşkla bile kıyaslanamaz ...
Ellerinin arasında giden bebek arabasından başka hiçbiryerde
Daha güvenli hissetmedim ben...
Bir adım ötede ki odada uyurken ,
Nefesini duymaktan başka birşey
Daha mutlu etmedi beni ...
Seni Tanrıya kafa tutabilecek kadar seviyorum ..
Çünkü sensiz cennet bile cehennemden kötüdür...

Seni seviyorum hayatımın Kadını ...
Anneler günün kutlu olsun


6 Sek Raki:

Serapus

Kutlu olsun anneler günü annenin :)
İyi ki doğmuş anneler.
Ne güzel yazmışsın :)

karakedi

candan erçetin'in "annem" şarkısını askerde iken nöbete giderken denk geldim; o zaman için daha bi dokundurmuştu bu parça, gözüm dolmuştu... bi de çocukken başımı validenin dizlerine koyup saçımı okşamasını severdim; fırsatını bulursam bi daha yaptırayım bunu... :)

Laliş

Annem ile aramda 10 saatlik uçak yolculuğu var, istediğimde koşamıyorum onun yanına yine. Çok zormuş :(.

Hero of Darkroom

serapus : kutlu ve mutlu olsunlar hep

Hero of Darkroom

karakedi ; senin ki çok duygusal bir ana denk gelmiş ...
vallahi ilk fırsatta yaptır hatta herfırsatta yaptır : )

Hero of Darkroom

laliş ; 10 saatt.. sen benden de uzakmışsın .. neyse ki gönül bağı var :)