SlideShow

4

Parti Vol 1500


Bizim partileri işitmeyen yoktur herhalde. Daha önce şu cümleyi kurdum mu bilmiyorum ama yine kuracağım : Türkiyede hep düşünürdük ; acaba alkol ucuz olsa halimiz ne olurdu . İşte Almanya'da bunu tecrübe ediyorum.

Dün gece yine ekstrem bir parti yaptık . Her partiden önce bizim evde sağlam bir içiyoruz .
Anlayacağınız altyapımız çok sağlam.
Neyse dünkü parti  başka bir öğrenci evindeydi. Yarım şişe votka ve bir kaç birayı mideye indirdikten sonra elemanlarla malum bölgeye yol aldık.

Burada ev partilerinin bazılarında şöyle bir sistem yapıyorlar. 10 yada 20 euroluk fiş alıyorsunuz ve onunla içkilerinizi alıyorsunuz . Tabi fiş bitsin diye bok gibi içmek zorunda kalıyorsunuz. Hal böyle olunca bir yarım şişe votkayı daha devirmek durumunda kaldım. Biraları su sayıyoruz ; yapacak birşey yok .

Gecenin ilerleyen saatlerinde hatırladığım 2 nokta var .

Fight : Evet bu noktada kavga etmeye çalışıyordum. Ettim mi bilmiyorum , kimle ettim onuda bilmiyorum , niye ettim onuda bildiğimi sanmıyorum. Tek hatırladığım 5 kişinin beni tuttuğuydu. Ve şu an bildiğim şey ise çenemde çok feci bir ağrı olduğu.

Epic Fail: 2. hatırladığım şey belli diskoya gidip içeri alınmamak. Bodyguard abiler tanıdık olduğundan hoş bir şekilde söylediler diye hatırlıyorum . Ama umarım yanlış şeyler söyleyip orada ki kredimi tüketmemişimdir.


Sonrası malum sabah yatakta pantolon gömlek uyanmaca.
Hatırlanmayan gecelerin hepsinin amk .

4 Sek Raki:

karakedi

bi gece de sarhoş numarası yapsana; bakalım sen ayık değilken etrafta neler olup bitiyor? :)

Hero of Darkroom

bi kere yaptım onu ; hiç çekilmiyor.. herkes sarhoş abuk subuk hareketler yapıyorlar falan .. insanın sinirleri zıplıyor : )

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬

Kafayı bulmuşsun anlaşılan :/ Umarım kavgada kazanan sensindir. Bu arada çenen için üzüldüm. Umarım çabuk iyileşirsin. :)

Hero of Darkroom

çocuğu bugün görmüşler.. beni tarif etmiş bizim evdekilerde bizim evden değil demişler :d

lavuk beni küçük boylu diye tarif etmiş. 1.80 boyla küçük olduk :|

ama kazanmışım galiba kafasına vurmuşum şekillenmiş biraz (=

çenem daha iyiye gidiyo gibi biraz ezilme olmuş ama