SlideShow

1

Suç mahalli

Biz ki milletin sekiştiği çam ağaçlarının gölgesinde aşk yaşayan nesiliz . Biz kii Tyrex'in alt atası , barbarların soyuyuz. Montaigne gökkuşağına tutunamadı , Einstein 'a küçük geldi enerji , Nietzsche sınırları zorladı .. Bir piç daha doğar mı derken biz doğduk. Şimdi ben bir cümle kurarım olmaz çünkü korkarım ; kim bilir birisi ileride dua yapmaya kalkacak bir ötekisi ata sözü ...
Sizin tövbe dediğiniz günahları biz yaşıyoruz size daha beylik laflar söyleyebilmek için .. Yok lan orası yalan ; günahtan keyif aldığımızdan diyeceğim o da yalan .. Şeklimize göre yaşıyoruz ; bir kek kalıbı değiliz nihayetinde ; ona göre günaha girelim .6 bira bir şişe sprite bir şişe kola ve bir şişe viski aldım bugün ; epi topu 13 euro ödedim hepsine = 30 tlcik.  Amına koduğumun dünyasını anlamış değilim ; bu alkol boku yaşadığım yerde keyif ve ucuz. Ama güzelim memleketimde günah ve pahalı. Arkadaş günahı bile bu kadar pahalıya satıyorlarsa siz düşünün sevap kaç para ?! Ben size böyle konuşuyorum da siz siktir edin beni ; hani takıp ne yapacaksın ; ne demiş bi abimiz tak açacaksın tak ..!..
Neyin kafasını yaşıyor lan bu geyiklerini ben de az yapmadım bizim arkadaşlarla ; vallahi 2 bira içtim abi ...
U2 fena girdi with or without you şarkısıyla ; kimisi hayatında domates olmadan yaşayamaz kimisi hıyar bense you diyorum . Öyle de bi libidom var. Oha çok benli bi yazı olmaya başladı , oysa ki ben benli bi kimse de değilim hani .
Ufaktan kaçayım ; dur lan mesaj verecektim alamayanlar için .
Suç mahallinde canlı kalıp masum olunur mu  ; prezervatiften olan çocuğun günahları sayılır mı !!