SlideShow

4

Yumruk

İnsan herşeyin kahramanı oluyor da , bir kendinin ki olamıyor. Akan göz yaşlarımı kimse durduramıyor. Herşeyin ötesinde sadece babama yazasım var . Bana güvenseydin herşey bambaşka olurdu! Şartlanmış hayatımıın koşulsuz satırlarında şuursuzca koşuşumun 25. yılındayım.
Beni herşeyin ötesinde gözlerimin ıslaklığından kurtaracak tek şey yine kendimken , başka şeyleri düşünmeden edemiyorum . Hayat organizması üzerinde ki asalak yaşama biçimimi sorgulamadan yoluma devam etmek ne kadar bana göre ! Hayatımızda ki izleri ne kadar süre taşıyoruz yada o izler ne kadar taşıyor bizi .. Viskiyi sevmem genetik mi ; yoksa buzların vücuduma yayydığı soğukluk mu genetik. ..  5 bira sonrasında yarım şişe viskinin sonundayım ; gözlerim şiş ama hesapladığım sebeplerden dolayı değil . Hayatımım bütün yorgunluğunu belli sebeplere borçluymuşçasına duygusallık kusuyorum . Bir rocky edasıyla acı yok , acı yok desemde göz yaşlarım öyle demiyor.  Sevdiğim herşey bir diş kıvamında kanal tedavisinie uğrarken hayatım dolgulardan ibaret.  Evet ; bugün dişçideydim .. Elimi tutacak birilerini tercih etsem de karnımda birleştiğim ellerimle hayatta ki bütün acılara karşı gelmek zorunda oldugumu anlatan dişçi de ..
Saat sabahın 5 ' ini gösterirken benim kafamda gecenin bir yarısını gösteriyordu. Ölmeden önce ki gece yarısı demek istemezdim ama öyle de değildi zaten . Kurtların kuzu olmadığı , viskinin şeker olduğu bir masaldı bu . Ötesinde gökyüzünün photoshopla çizmekti bulutları hayat. Hani herşeyi bi köşeye bırakıp içinizde ki nefreti boks eldivenlerine sığdırırsınız ya işte hayatta bazen öyle birşey . Yıllar boyunca çeneniziin sağ altına yediğiniz o sağlam kroşeyi düşünürsünüz. Peki Ne için ? ! Ne için ! ...
Ne kadar kroşe yersen ye attığın yumruk aynı yumruk ; tek farkı ne kadar isteyerek attığın .. Tutkulu bir yumruk Tanrıyı bile sarsabilir .... !!!

4 Sek Raki:

Defter-i KebiR

hakikaten başarılı!!! tebrikler dostum =)) bi ara bir kaç soru sorayım sana blogla ilgili!

Nikita Roxie

Senin blogu da kitaplaştırmalıyız beybi,pucca da kimmiş senin yanında..;)

Hero of Darkroom

buyrun efenim soruları alayım :)

Hero of Darkroom

vay beybim naber ; bu iltifatın altından kalkabilir miyim bilemiyorum.. nerelerdesin yoksun piyasalarda hiç ( =