SlideShow

0

Malim Benim

Acayip yazasim geldi ; okumaya ve yazmaya pek vakit olmasada güzel seyler bunlar . Siz benim gibi aksatmayin. Bilgisayar labinda odev yazmaktayim suan .. 4 saat icinde teslim edecegim kismetse ; aman aldirmayin bunlar rutin stresler. Her hafta 4 ödev teslim ediyoruz.. Biz de sandik ki sinavsiz , sadece ödevlerle diploma alacagiz. Nerde a.na bapstiriym. Bunlar sadece yüzüklerin efendisi 1 eder , daha var 2 ve 3 . . Yani demem o ki essegin zükünde kelebek. Bugün burda mal varligimi aciklamak istiyorum. Bugün internetten siparis ettigim kum torbasiyla beraber mal varligim epey artti. Evet kayda deger mal varliklarim : Iphone 4s Nikon d5100 18-55mm VR Lens 50mm f1.8 lens Xbox 360 + Kinect UFC Trainer for Kinect UFC 2010 Fifa 2013 Fifa 2012 Resident EVil 6 Klitschko kum torbasi 81 ekran Sony Brava Televizyon Bir adet LG laptop Fossil Deri Bileklik Detomaso Kol Saati Kokteyl Seti ve 7-8 sise pahali alkol ürünü(Her gecen gün tükeniyor ve yenileniyor bir nevi karaciger seti gibi bisey ) Kayda deger bütün mal varligim budur. Yaklasik 2.5 bin-3.5 bin euro arasi bir ederi var. Neyse iste oyle. Haftaya pazartesi dövme yaptirma ihtimalim mevcut. Sonunda kafamda oturttum ne yaptiracagimi. Bu yeni bir baslangic olacak ; ölmeden önce yapmam gerekenlerin yeni bir baslangici. Sol kolumun dirsek alti kismina yaptirmayi düsünüyorum. Yazi olacak. Sizin de fikirlerinizi almak isterim . Su an ne yazdiracagimi soylemek istemiyorum ; bereketi kacmasin .. Ama yazdiracagim seyi blog icerisinde bulabilirsiniz. Tahminlerinizle senlenebiliriz , fikirlerinizle kafamiz karisabilir. O yuzden her türlü yoruma acigiz. Haydi simdilik bana eyvallah..

0 Sek Raki: