SlideShow

2

Black Mass - Kara Pislik Seni


Bayadir filmler hakkinda yazmiyorum son zamanlarda eskiye nazaran daha az film izlemis olsam da izledigim filmlerin sayisinin hatri sayilir herhalde.
Herkesin son dönemde merak ettigi ve Johnny Depp'in de rol aldigi Black Mass filminden kisaca bahsetmek istiyorum .

Öncelikle yine Johnny Depp'in oynadigi Public Enemies filmiyle karsilastirmak imkansiz. Public Enemies filminde John Dillinger i canlandiriyordu ve ortaya tadindan yenmez bir film cikmisti . Tabi Marion ablamiz da vardi o filmde.
Neyse asil filmimizden uzaklasmayalim . Black Mass filmi Amerikali gangster James "Whitey" Bulger'in hayatini anlatiyor. Johnny Depp abimiz yine ne kadar güzel oynamis olsa da filmde birseyler eksik. Nelerin eksik oldugunu cok cözememis olsamda uzun vadeli hafiza depomda cok ön safhalarda bir yer bulabildigini söylemek zor.

Ben yine de bu filme 6.8 veriyorum ve rahatlikla izlenilebilir bir film olarak nitelendiriyorum . Yani mutlaka izlemelisiniz degil ama izlenmek icin güzel bir film.
He tabi eklemeden edemeyecegim Public Enemies'i izlemediyseniz mutlaka izleyin.
Filmin soundtracklerinden olan Otis Taylor- Ten Million Slaves i bi dinleyin zaten izleyesiniz gelir..
Hadi iyi seyirler.

Gitmeden ufak bir tanitim yazisi vereyim.
James Whitey Bulger kimdir ?

James abimiz 3 Eylül 1929 da dogmus ve hala hayatta. 89 yasinda olan James daha 4 sene önce 2011 de yakalanabilmis . Daha önceleri de hapse girmis olmasina ragmen uzun süre özgür ve suclu bir hayat sürmeyi basarmis. Kendisi bir cok suctan yargilanmasina ragmen 19 cinayetten de sorumludur. Filmde bu cinayetler ne kadar seksi gözüksede gercek hayatta o kadar seksi olduklarini düsünmüyorum.
Hadi saygilar sevgiler.

2 Sek Raki:

Mia Wallace

eski blogların temaları filan fazla değişmemşiş olunca bana acayip bi mutluluk geliyo :)

Hero of Darkroom

nasıl değişsin ki miss wallace (=.. öyle yada böyle ne kadar ilerlesekte bizim ruh halimiz burası; hayatımızın değişmesi bambaşka bir mesele .