SlideShow

4

Dili olsada konussa...

Karanlik uzandi yataga...
Sordu: neden bu kadar soguk ?

Hayaller atti kendini ,
Dedi ki : Hic bu kadar yuksegi hayal etmemistim..

Dudaklar kanadiginda ,
kirmizinin tadi bir baskaymis..

Sag kol sizlandiginda,
Sol kol : Sizlanma senin ki oldurmez...

Bakakaldigin siluet ,
Gordugun kadar mi varim ?

Kirikli bir kadin ;
Mevsimler gibi sev beni ...

Bebek arabasindan ,
Ne kadarda buyuk ve boktan...

Dvd kutusunda ki film;
Bakire kalma ihtimalimi sevdim ...

Melankolik sarki ,
Oh birini daha intihara surukledim...

Tuketilmis icki ,
Sisede hayat cekilmiyor , sonunda ozgurluk..

Kafaya sicilmis kus boku ,
Piyangocularin bana aylik baglamasi lazim...

Klavyenin en cok basilan tusu ,
Beni seviyo, beni seviyo..

Yagmur damlasi ,
Yine semsiyesini acti kaltak,oysa once ki hayatimda ona asiktim..

Kar tanesi ,
Birimizden bi bok , bi kacimizdan top olur...

Jet,
suda gideni cikmis bizimkinden ,kizlar bayiliyomus bi nevi zenci jet...

siyaset,
her agiza girmekten usandim artik.

ask,
sekilden sekile soktunuz beni.siz donekseniz suc benim mi?

4 Sek Raki:

Benyeşileçalanelagibiçikolataromalıhuysuzbireylülüm!

evet ya evet ! AŞK dönek ! duygular daha dönek !!! küfürü yiyen biziz ama !! noluyo ulan diyesim geldi :))

bu arada müziğee bittimm ! fransız sanırım bu arkadaş ??

Hero of Darkroom

Askta donen biziz duyguda donen biziz bide dondukce aci cekende biziz he kufru de yiyelim ama noluyo ulan iste onu soylemek valla benmde canim cekti..
sarki frnsiz evet. raphael_caravane

Nikita Roxie

Dvd kutusunda ki film;
Bakire kalma ihtimalimi sevdim ...

Tuketilmis icki ,
Sisede hayat cekilmiyor , sonunda ozgurluk..

Hepsinin yanında sanırım bunları seçtim..

Hero of Darkroom

Nikita, begenmene cok sevindimm. Lakin sunu hissettim sende ; hayatini az cok baskalarina baglamaktan ve toplumsal dongulerin carklarina sikismisliktan usanmissin. Cozulsede urgan, en azindan ozgur olse insan.