SlideShow

1

2010-2011 son düzlük...


2011 e gireceğiz bugün. İlk defa hiç bi plan yapmadım. Spontane yaşayacağım o kesin.. Hatta hiç bir beklentim yok.. Ne güzel değil mi .. Daha önceleri 2-3 hafta planlar yapardık. Hangi partiye gitsek evde mi kutlasak.. Erkek erkeğe mi karışık mı takılsak falan filan.. Bi sürü soru işareti  olurdu ama bu sefer yok.. Akşama doğru kafama ne eserse. Ama sarhoş olma ihtimalim yüksek. Bu zaten rutin bi olay. .
Neyse 2010 un olaylarını anlatayım..

1-) İlk defa zehirlendim.

2-) Böbrek taşı düşürdüm.

3-)Almanya'ya yerleşip burada üniversiteye başladım.

4-) İlk defa bir akrabamı askere yolladım.. Kuzenim .. Özledim.

5-)10 ayını yalnız geçirdim.. Hala ...

6-) Enteresan bir yumruk  yedim sağ gözümün tam üstüne .. Buhuu..

7-)5 yaş büyük biriyle çıktım..

8-)Çok yakın bi arkadaşımla ilişiğimi kestim..

9-) Tanımadığım bi kadınla öpüştüm .. Yetti bana ..

10-) Yanlışlıkla eşcinsel partisine girdim .. Lezbiyene yavşadım..

11-) Eşcinsel partisinde birine sen normal misin diyip olası bir dayak olayı yaşadım..

12-)Bardan atıldım yaka paça..

13-)Hastaneye kaldırttım kendimi ilk defa.. (Böbrek taşı olayı)

14-)Polonyalı bir kızla güneşin doğuşunu izledim . (Tatilde)

15-)Blog açtım lan ben.. Hayatıma blogu soktum..

Aklıma gelenler bu kadar.. İsterseniz bu mim olabilir alıp yapabilirsiniz :)

1 Sek Raki:

xavinin görümcesi

bi de açık kapı bırakmış son cümleyle :D

ne atraksiyonlu bi yaşam tarzı :D