SlideShow

4

2010 son demleri...

Buz gibi bir cumartesi günüyle başbaşayım .. Ama bu havanın önemi yok içimi ısıtan biri var, beni gülümseten.. Hem onun dışında annemde hala burada .. Bu iki güzel şey benim üşümemi engelliyor..

Bugün Noelmiş , gerçi ben Noel günü ne yapılır bilmiyorum bilsemde yapacağımı sanmıyorum ama neyse. Bugün evime gidip bir kaç eşya almam lazım. Malum bir haftadır evimde kalmıyorum. Bu hem iyi hem kötü bişey.
Bir yandan değişiklik olsada , kendi düzenime çok alışık olduğumdan başka yerlerde çok rahat edemediğim su götürmez bir gerçek..
2010'un son demleri şaşırtıcı derecede güzel geçerken 2011 in ilk demleri için son derece sabırsızım.. Bu sabırsızlığı sizinle paylaşamayacağım için kusura bakmayın çünkü özel çok özel pek özel..

Hepinize iyi dileklerimi sunuyor iyi dileklerinizi bekliyorum . ..

4 Sek Raki:

yamesin

:)

Nida

bu heyecanini,gelecege karsi umudunu,amaclarini,suandaki mutluluk hislerini,merakini,gercekten yasam istegini hicbir zaman kaybetme..özendim sana(:

Mia Wallace

hmm içini ısıtan birisii :)

Hero of Darkroom

Rory ; (=

Nida; özen bana çok özen (= ama aslına bakarsan özenilecek bi durumum yok.. taşı sıktım umudunu çıkardım (=

Mia ; evet evet öyle biri var sağolsun iyi ki var (=