SlideShow

8

2011 Gelmeden Mimi geldi..



Hoh hoh ho .. Noel Baba mim getirmiş bu sene.. Başkada bi poh getirmemiş ; tüh vah... Liella beni mimlemiş sağolsun varolsun , kızmıyodur umarım ; biraz geç cevapladığım için..
Başlıktanda belli olduğu gibi mim yeni yıl ile ilgili ..
Geçelim sorularımıza..

1-)Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsunuz ?
Bu sene yalnız gireceğim yüksek ihtimal. Ama yeni yıl benim için genelde sıradan bir aktivite oluyor.. Sigaraya başladığım 2001  mi 2002 mi o yeni yılı saymazsak.. He bide şaraptan tiksindiğim bi başka yeni yıl daha var .. Neyse uzatmayayımda konuya geçeyim..Yok biraz daha uzatayım.. Geçen sene sevgilimle girmiştim yeni yıla.. Bu sene nasıl girmek veyahut kimle girmek istiyorum pek bi fikrim yok.. Ama şöyle birşey olabilir ; çok etkilendiğim biriyle bilinmedik biyerde çakır keyif olarak flört ederek girmek hoş olurdu.. İnce kelimelerde romantizm ; evet evet bu gerçekten çok hoş olurdu.. Yada güzel bi aile sıcaklığında girmek isterdim ama o sıcaklık tam bi bütün olamayacağı için o fikirden vazgeçip flört fikrine geçtim ...

2-)Yeni yıldan beklentileriniz nelerdir ?
Ohoo ne beklemiyorum ki ; yalan, öyle çok beklentili bi tip değilim.. Ama şunları bekliyorum , beklemek istiyorum : Almancam ilerlese , güzel bi iş bulsam , bütün derslerimi geçsem okulumu çabucak bitirsem.. Oh 2011 bunların hepsini sağla.. Gerisi sağlık güzellik olsun yeter ..

3-)Yeni yıl sence ne demek ?
Yeni yıl adı üstünde yeni bir yıl demek aslında ama ben öyle kelimesel şeylere inanmam .. O yüzden zamanada çok inanan biri değilim , ve bu nedenle yeni yıl benim için hareketli ve bol beklentili bir gün demek. Tabi onun ertesi günü pek bi depresif geçer, çünkü kimse geçirdiği yeni yıl gecesinden çok memnun kalmaz ; nede olsa daha iyi olabilirdi . .

4-) Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun ?
Bilemedim şimdi , beni ne çok mutlu eder gerçekten bilmiyorum.. Ailemle ilgili güzel haberler beni çok mutlu eder.. Başkada bişey bulamadım.. Derslerimle ilgili iyi olaylarda çok mutlu eder ama siz bıkmışsınızdır bu benim ders ders diye feryatlarımdan..

5-) Yeni yıla dair mesajın nedir ?
Bak yeni yıl , 2011 misin ne boksun ayağını denk al yoksa bozuşuruz.. Senden önceki 23 arkadaşınında hakkından geldim , o yüzden benimle iyi geçin ki belki hep hayatımda kalırsın...

Gelelim mimlediklerime ; ben mimleyeyim şöyle ucundan..


8 Sek Raki:

Nida

Film seçelim bence 'yilbasini yalniz geçirecek olan blogcular'ca..onu izleyelim .p ((:

Hero of Darkroom

valla çok süper fikir (= sonra tam 12 de blogda buluşalım dimi .. buarada sen hala yatmamışsın :D

Nida

Verdigin akil yüzünden tüm gece oturup bir taslak cikardim(: simdide onu teslim etmeye gidicem,böyle bir seyi takinca aninda uygulamazsam catliyorum(:
evet iyi fikir bencede hatta radyo varmis buralarda oraya siginalim haahaa(:

Hero of Darkroom

hangi akıl ne taslağı : ) onu nereye teslim ediceksi :| bak hepten devrelerim çöktü bu kadar karışıklğıa.. evet radyoda var sığınırık oraya dediğin gibi (=

FiRSTe

hey mimlenmişimmm, mimlenince napmam lazım tam olarak bilmiorm ama sanırım senin yazdıgın gibi bişi yazmam lazım dimi? :)

yamesin

Mim icin tskler:)

yamesin

Flört fikri süpermis;romantizm iyidir:)

Umarim güzel bi yilbasi gecirirsin..

*Ne zamandan beri almanyadasin?

Sevgilerlee.

Hero of Darkroom

FiRSTe ; evet evet aynılarını kendince yazman lazımm ; bide tabiii istediklerini mimlemen lazımm : ) tepe tepe mimle :)

Rory ; rica ederim efenimm ..
Evet banada pek hoş geldi ; umarım hepimiz güzel bir yılbaşı geçiririz, pişmanlıklardan uzak ..

haftaya 3 ay olacak .. alışıyorum yavaş yavaş :|

SEvgiler saygılar