SlideShow

14

Ağaç olduk...

Bu sene kutlayamadığım 23 senelik weihnachtenların hepsini kutluyorum.. Tatil diye kutluyorum yoksa bayram niyetine değil. Maksat eğlence ve birliktelik olsun.. Bu yüzden unutmamalı ki bayramlar sadece birliktelik içindir ..
2 hafta içerisinde ki ikinci ağacımızı süsledik az önce. Ve birazdan weihnachtmarkta gidip sıcak şarap içip alışverişe devam. Sonrasındaysa evin bahçesinde kardan adam yapma çalışmaları başlayacak  , akşam yemeği lahmacun.. Şimdi bugün güzel olmasında hangi gün güzel olsun .. 
Ağaç süslemekten ağaç oldum ; bu ağacın cinside pek pohtanmış heryerime girdi çıktı acı çekiyorum.. 
Kaçtım.. 

14 Sek Raki:

Rory

:)..umarim günün cok güzel gecer..

vA_niLLa

Pis almancı... :)

Hero of Darkroom

Rory ; pek teşekkür ederim güzel geçiyor aynı dilekler sanada gelsin : )

vA_niLLa ; ben almancıyımm sen almancısın almancıyız : ) nerdesinnnn

Mia Wallace

oh ohh ne güzel iç sen şarapları

Hero of Darkroom

şarabı içtik şimdi bi turkish coffee ondan sonrada bira kısmetse :D

Nida

lahmacun, sarap, turkish coffee demek(: bizde manti yedik...(tamamen bizim eserimizdi) naaaber?(:

Hero of Darkroom

ohoww siz amma çabuk level atladınız böyle dün gözleme bugün mantı bu ne hız okumaya gittiniz aşçı olup gelceniz böyle giderse : )

Nida

Bikac gün olmustu gözleme yiyeli((: ben sansliyim asla ac kalmiycam bu kizlarin arasinda,sansizim bunca yil fit olmak icin ugrastigim sporlar bosa gidicek bu gidisle(:

Hero of Darkroom

bikaç gün gecikmeli okuduk yani (= vallahi şanslısın kıskandım bak şimdii .. ohoo fit nida gider yerine tombik nida mı gelir yoksa :P :D

Nida

hahaa((: sus sus moralimi bozma((:

Hero of Darkroom

hehe şimdiden düşünme zamanı gelince düşünürsün şimdi yemeklerin tadını çıkar oh miss : ) benim öyle bi derdim allahtan yok ...

Nida

bu sohbet böyle uzar gider chat yerine cevirmeden burayi yikilayim karsindan ben:)))

Hero of Darkroom

yıkılmayaydın yau : ) duvarımızı senden mi esirgiycez ister chat yerine çevir ister başka bşieye

Nida

:)))