SlideShow

31

Akrepp ; Sesko manyak. MiMM

Yazinin sarkisi Ow beybi ye beybi.. I like it ..

Evet bu bir Mim konusu , burcunuzu anlatin yorumlayin alintilayin..


Bu bir kendini yere göge sigdiramama yazisi olup kafanizi sisirme ihtimalinede sahip..
Akrep erkegi gördüysen ve kadinsan ;  Run babyy Run..


Ya kendini yatakta bulursun yada kendini yatakta bulursun.. Evet kendini yatakta bulursun , ya askindan agliyosundur yada onunlasindir .. Who knows -- I know


Arada alintilar yapip üstlerine yorum yapicam..
Ahanda alinti 1 


"Bu burcun erkeği birçok kişinin etkilendiği, hayran olduğu türden biridir. Su grubuna mensup olduğu için duygusal hayatı çok derin ve biraz da karanlıktır."


Evet hayranlarim var bi sürü hemde..  Duygusal popüler.. Buda yeni bi kavram.. Acitasyon mu demek istiyor acaba burda.. Acitasyon sevmem sevmem sevmem .. Ama burasi bilog burda gider kanimca.. 


Alinti 2 


"Kafası analitik çalışır, sorunları kolayca çözümleyebilirle gibi bir yetisi vardır. Ama tabii söz konusu olan başkalarının sorunlarıysa... Kadınlar tarafından çok aranan biri olduğu için de kendini beğenmiş, hatta kibirli olabilir. En önemli özelliği, aklına koyduğunu mutlaka yapmasıdır."


Cok pis sorun cözerim.. Kopcada cözerim .. Kopcami ki o , cöziym mi abla :| 
Araniyorum cok araniyorum ; ara beni boya beni .. 0900 lü hatlardan bile aradilar beni nays.. 
Yaparim bilirsin... Diririm diririm 


Alinti 3 


"Akrep erkekleri içkiye, bağımlılık yapan maddelere düşkün olurlar. "


Ben ona degil o bana bagimli.. 


Alinti 4 


"Akrep erkekleri yakışıklı olmayabilirler ama her durumda güzel bakmayı bilirler. Sadece konuşmaları veya seçtikleri sözcüklerle değil, bakışlarıyla da etkilerler karşılarındaki kişiyi."


Yakisikli olmayabilirler düsük bir ihtimalle tabiki .. Kadir Inanir bakisi vol 1500.. 


Alinti 5 


"Akrep burcu erkeği sekse ve kadınlara düşkün biri olarak tanınır. Çok genç yaşlarda tanışmıştır cinsellikle. Ve sonrasında hayatında bir kadının olmadığı an yaşamamıştır.
Hayatından birçok kadın geçmiş olan bu tecrübeli erkeği elde etmek de doğal olarak hiç kolay değildir. Bu tutkulu erkek aynı zamanda sahiplenmeyi arzular. Her şeyde olduğu gibi aşkta da kazanan olmak zorunda hisseder kendini. Ayrıca çok kıskançtır."




Evet düskünüm ne olmus nedir yani ... Hede hödö pek genc tanistik kendisiyle .. Ama yok haci hayatimda kadinin olmadigi cok an oldu burasi yalanmis.. Fos ciktim akrep diyilmiyim lön yoksa :| öyle bi ihtimal yok tabi..
Sahiplenirim , elde et beni yi bini... 


Who is the winner beybii ? 




Alinti 6 


"Muhteşem bir seks hayatı olmayan bir Akrep erkeği yoktur. Bu yüzden de eğer onun kalbini kazanacak olursanız çok heyecanlı bir ilişkiniz olacağını size garanti edebiliriz. Ancak unutmayın: Akrep erkekleri kesinlikle çağdaş sayılmazlar. Onlar maço ruhlarını 21. yüzyılda bile korumaya ant içmiş gibidirler."


Awesome ... Legen - wait for it - dary ..  Evet macoyum ben , macoluk hos güzel sey.. Ve az kaldi bizlerden bu dünyada.. Metroseksüellik denen gavur icadi öönnümüze gecti.. 




Alinti 7 


"Bir kere öylesine tutkuludur ki, sevgilisinden başka hiçbir şey, hiç kimse onu mutlu edemez. Bu da size sadık kalacağı anlamına geliyor. Tabii onu mutlu ettiğiniz sürece. Başka bir erkeğe kur yaptığınızı hatta başka bir erkeğin size kur yapmasına izin verdiğinizi gördüğü anda size düşman kesilecek ve bir daha affetmeyecektir."


Tutku benim böbrek adim.. Iste öyle bisey affetmez. Yazamiycam daha fazla sevgili kayit.. Geberdim yoruldum gözlerim acidi yazmaktan..


Nikitadan gelen editle : Komikimsidir akrep burcu sebelebektir falan : )  




Ilham K(m)aynagim : Nikita Roxie




Mimlenenler 


Edit: 35. edit bu evet ..  Mim sirasinin hic bir önemi yoktur benim icin.. Aldigim bilgilere göre cok sevilenden sevilmeyene dogru gidiyomus mim sirasi .. 
Yok lön öle bisey Hepinizi seviyorum ben öptüm gözzlerinizden :* nays 

31 Sek Raki:

xavinin görümcesi

yok hacı. ikizler daha kötü sizden bunu bilir bunu söylerim.

hoş, akreplerle pek muhatap olmadım ama. hanzingen, ne diyosun, doğru mu bu denilenler :D

Nikita Roxie

Acayip eğlendm beybi..;)
Ahaha ben zati okumus bulunuyordum bunları,hoş akrep erkekine asık olmadım hiç.Oh oh..:PP
Komiktir,çok komiktir ve dalgacıdır..Ekleyelim lütfen..:P :))

Hazel

yuh! ben de bununla ilgili bir yazı planlıyordum aynen böyle olcaktı!

:)

Benim de yükselenim akreptir.Bilirim az çok huylarını.
Bakışlar önemlidir, her şeyin en uç noktasını sever :)
Mesela balık burcu olmama rağmen sırf bu akrep kadını yüzünden aşırı değişiyorum.

aslında ben yazınca bunu mim yapacaktım.
Yapasana,güzel olurdu kuzum :)

FiRSTe

kova erkekleri de baya bi sıkıntılı...ben size diyim..:))

Hazel

FİRSTe 'ye cevap : eheh evet Kova erkekleri ayrı bir dünya ama.Çok yenilikçi, özgür ama sıkıntıya gelemeyen, çok arkadaş canlısı insanlar :) bir anda çekip gidebilir rüzgar gibi.

Hero of Darkroom

xavinin görümcesi : ikizler kadinini bog hatta bi kasik suda bog.. sonra öldürmede süründür falan :| bak damarima bastin grety : )
dogru galiba öyleymis bu akrep erkekleri.. valla ah bu erkekler bustlar .. :| : )

Nikita RoxieE; oh eglendin mi cok sevindim.. akrep erkegi lahnet erkek modeli tam lahnet :) oh oh harbi :p
eklensin edit gelsin hemen komik dalgaci eklliyorum : )

Hero of Darkroom

Hazel; kuzu hemen mimlestiriyorum o zaman bunu : )
bakislar kadinda daha önemli gibi bencede : )

Firste ; Kova mi harbi kova... Babam kova benim annem akrep .. Kova ve akrepten akrebim yani..
Kovalar harbi capkinlar ama ..

xavinin görümcesi

du kleine... [you little.. oluyo bu]

ikizler garezimiz de var :D bilinçaltına iniyorum yavaş yavaş -_-

Hazel

hah şimdi oldu :) sağol kuzum :)

FiRSTe

ben ikizler bayan kişisiyim, noluooo yaaaa :( hüüü

Hero of Darkroom

xavinin görümcesi ; ich bin kleine ... was ist das ... ?
garez yok anektot var .. in in bitmez o merdivenler.. Isik tutiym mi kaybolma :|

hazel ; nedemek kuzuu keyifti benim icin sizi mimlemek : )

Firste ; azap vicdanima yerlesti.. Firste hüülüyo :( Firste sen cok extrem bi istisnasin o yüzden yerin büyük : )

FiRSTe

Hadi bakalım inandım diyelim :)))

LieLLa

Seni yerler ki... =|

Hero of Darkroom

Firste ; inan inan affettirdim dimi kendimi :)

Liella; yesinler beni yerler mi ki :| sezen aksudan zilli sarkisini kendime armagan etmek istiyorum :|

FiRSTe

valla ikizler kindar olur ama bakalım affettim diyelim şimdilik :pPp

xavinin görümcesi

kendine armağan ettiğin şarkıya öliyim :D iyiki x inin yanında x yok :D

Hero of Darkroom

Firste; kindar olmasin olmasin .. cok affedilesiydim ama zaten :pp

Xavinin görümcesi : sanada armagan ediyorum ayni sarkiyi o zaman x var senin yaninda hem :d ben y ciyim ama x imide tasiyorum hoh : )

girl with the red balloon

sekse düşkün bir boğa erkeği bilirdim ben yahu :D

Hero of Darkroom

ohoo pek bi cahil kalmissin sen yahu.. akrep efsanedir tektir bu alemde nam salmistirr.. : p :D

dif

of ben çok fena korkarım akrep erkeğinden. hatta ölümüne korkarım, kaçacak yer ararım. kabusumsun =D.

Hero of Darkroom

:D korkmakta hakkın var .. ama bi aması var ; akrep erkeğinin yaşattığı güzelliklerde o kadar kabusa değer diye düşünüyorum :P (=

dif

bilemiyorum, açıçası o maçoluğu, kıskançlığı ve kolay kolay affedememesi korkutuyor beni. o güzelliklerle bu korkunçlukları oranladığımda çıkan sonuç tamamen ruh halime ve hislerime göre değişiyor. e böyle belirsiz bir sonuç da benim sayısal beynimi kitliyor =D.
en büyük korkumun belirsiz sonuçlar olduğunu söylemiş miydim ? =D.

Hero of Darkroom

huhuu çok ironik bi duruma düşmüşsün sen :D kolay kolay affedememesi kişisel doğrularına bağlı, çok büyük hata yapmadıkatn sonra affedilir :) he tabi dersen ki ben hataların insanıyım o zaman kaç kurtar kendini :p
sayıasl diyorsunya dif i her gördüğümde aklıma diferansiyel geliyor :D
belirsiz sonuçlar, o zaman sen süprizleri sevmiyosundurda :)

justliar

Şiiri şöyle okumak istiyorum. Dünyanın tüm akreplerini getirin bana:)

Hero of Darkroom

bir akrep bile çok tehlikeliyken tüm akrepler mii cesaretin şaşırttı beni (=

Hazel

akrepler tehlikeli ama tam aranılan tip :/
ayrıca çok kendini beğenmiş olurlar.
hep kendilerinden bahsederler.
evet, benim de yükselenim akrep.
susmalıyım.

kuzum bu arada nasılsın? *.*

Hero of Darkroom

tam aranılan tip mi bilmiyorum ama kendilerini beğenmiş oldukları kesin : ) gerçi bunu dışarıya çok yansıtmadıktan sonra sorun yok :D

iyiyim kuzucum sen nasılsın ?

justliar

Kaç tane akreple yattım anımsamıyorum. Sadece sevgililerimi sayayım bi.

A, B, H, C, E. evet 4. akrebi devirmişim bile. İlk akrepten sonra vücudum bağışıklılık yarattı sanırım:)

Zehiri bile güzeldir akrebin hacı:) Özeldir ayılırken bile özel kalır bırakır bokunu cıkarmaz.

Hero of Darkroom

benim akrebe dair o kadar fikrim yok : ) tek bildigim tehlikeli oldukları , şimdilik .. (=

justliar

basın sıkısırsa bana danış:P

Hero of Darkroom

tamam kendimde cevap bulamazsam sana danışırım (=