SlideShow

3

Alkolsüz alkollü..

Basliklara pek önem vermem ama bu yazinin basligina önem verdim sanirim.. Yada hosuma gitti ; ikisinden biri iste emin degilim .. Neyse sözde bugün ödevimi teslim edip Hannover'e falan gidecektim hepsi yalan oldu.Hem bugünkü kar firtinasi hemde dün gece olanlar beni bunlardan alikoydu.
Dün geceye flushbek yapalim ..
Normalde biz öyle birebir takilmayiz genclerle.. Hep toplu hareket ederiz . En az 5 kisi falan.. Ama burda her yeni gelenin eskilerden birini en sevdigi kidemli olarak secmesi gerekiyor .Neyse benim sectigim arkadas dün bir sise votka ve 3 sise enerjisiyle gelmis...  Beraberce film seyrettik ictik falan.. Izledigimiz film invention of lying di ; pek severim.. Yalniz gene alkol biraz fazla kacti sanirim ; bir film süresince 2 kisi 1 bucuk sise votka.. Bünyemiz biraya alismis ya votka carpti galiba.. Hem bu benim alkol alipta bira icmedigim ilk gecemdi Almanyada. Bu gercekten beni cok sasirtti .. Simdi odama bir bakiyorumda ... Bos votka siseleri ,bos enerji siseleri .. Ulan ne kadar boktan hersey bos.. Biseylerde dolu olsa keske...
Ayrica dün beni cok sinirlendiren bisey oldu .. Üst katta bir arkadasin odasinda sohbet ediyoruz , yan odada ki dallama gelip sessiz olun demez mi.. Harbi dövecektim , cok sinirlendim .. Lan lavuk daha gecen cumartesi sabaha kadar odamin kapilarina vuran siz degilmiydiniz !
Bu ne perhiz bu ne sictimin alman domuzu ..
Neyse kendisini severimde , sinir etti iste beni.. Geht geht ..
Göttingeni kar teslim aldi evet aldi cok pis aldi hemde..
Ev hapsine devam; alisverise gitmek sart yada ac kalmak ...

3 Sek Raki:

Laliş

Böyle hikayelerin ile, senden daha soğuk ülkelere gidecek olan gençleri ürkütme arkadaşımm :)

Lillysnone

Ohhhhh gelsin biralar gitsin votkalar. Keyfine diyecek yok valla. Bu arada Almanya ne alaka ben oraya kaçırmışım da kıhkıh

Hero of Darkroom

Lalis; ürkütürüm ben türkiyenin sicaginda kalin diye yapiyorum hepsini :P

Lillysnone ; oh gelsinde gitmesinler sakin : ) almanyaya okumaya geldim ayni zamanda burdada dogdum aslinda ama almancam yok D: