SlideShow

4

Bogulmak...

Pembe ,
Yada ,
Dur söyleme ;
Siyah...
Secim yapma arasinda..
Sormayacagim hangisini daha fazla seviyorsun diye...
Ki ben siyahin icinde pembe hayallerini seviyorum senin ..
Renkler deyince gözlerinde geliyor aklima,
Icinde boguldugum gözlerin..
Yesil mavi siyah
Hicbiri sebep degil ...
Neyse ,
Onlarida yaninda götüreceksin,
Ve bana sadece bogulmak kalacak...

Yazinin sarkisi Tik

4 Sek Raki:

Nikita Roxie
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nikita Roxie

"Ki ben siyahin icinde pembe hayallerini seviyorum senin .."
Ne hoş bir yansımadır bu..:)
Boğulma erkek boğulma! Fazla derinlere açılma bak,sonra biz sensiz ne yaparız..:)

Nil Karaibrahimgil-Rüzgar bu şarkıya gelsin..:)))

meri ...

sectign sarkıdan bellii zaten:) pembe rengin sahiciligine inanmadıgım icin ; biraz daha koyusu hatta cok koyusu MOr ' derim ben ...siyaha Mor ?! ki bana gore hayatın rengi siyah beyazdır ..lakin ask desen bana ; mor derim ...acık tonlardan koyusuna uzanan ..bir şolen :) varsa tabi oyle bir sey ? :) zira kafdagının ardında diye soylentiler de var ortada :)

Hero of Darkroom

Nikita; begenilmesine pek sevindimmm :)
bogulmali bogulmali ; sonra bir dogal tenefüsle hayata dönmeli.. :)
nilden devam he :)

meri; (= kaf dagi mi bilmemde, hayatin pek bi arkasinda oldugu kesin ; mor , kimine mor kimine pembe kimine siyah ; hepsi ayni degil mi aslinda ? siyah beyaz hostur ama sari lacivert bi baska tabi :)