SlideShow

7

Bu bir özür yazisi...

Farkindaysaniz rutin araliklarla sarhos halde yazilar yaziyorum.. Ve bu yazilarda acikcasi ipin ucu biraz fazla kaciyor...
Derseniz ki bu yazilarda sarhos oldugun icin sacmaliyorsun ; hayir asla .. Ben yine ayik oldugum gibi dürüst yaziyorum sarhoskende.. Ama biraz fazla ayrintili oluyor..

O yüzden bu yazilar icin özür diliyorum..
Birilerini rahatsiz ettiysem ekstra özür ...

Ps: benim icin hos oluyor; sabah kalktigimda okuyorum, Ne zaman yazdim ve hatta bunu ben mi yazdim gibi sorularla..

7 Sek Raki:

LieLLa

İç sesin ne diyorsa onu dillendir beybi...
Bu arada gözümden kaçmış sanada attım bir mim. Yakalaaa=|

Hero of Darkroom

sagol beybii .. yakaladim kafam karisik karnim ac gel jelibon yiyelim.. :|

LieLLa

Kim karıştırdı kafanı? Hemen çözüm bulalım beybi... :) Keyfin yoksada geveze dj LieLLa'yı öneririm. Ha birine sinirliysen söyle tel şakasınıda geçirelim. Artık blogları terkettik. :P

Jelibombom oyyh. Balonda alalım. :)

leon

blogu sevdim,sanki ucundan kader ortaklığımız varmış gibi geldi:)neyse o değil de neden özür dilediğini anlayamadım,dileme bence.blog senin istersen sadece bok kelimesi yaz dimi? hakkın değil mi yani neyse saygılar.)

LieLLa

Leon la hay ağzını öpem. Ben yazdım şahsen. Ve senin gibiler olsaydı şuan o yazı el üstünde taşınıyordu. :D

Hero of Darkroom

Liella; kafam kafasina göre karisiyo ; moda diye remix yapti..
geveze dj dinlemeyi calistim olmadi niye olmuyorr.. yayin saatini ver müptelan olcam hey ticey ..

+Jelibombom daha bi sekerli geldi simdi kulagimaa. . Jelibondan yapilmis balon olsun patlayinca yeriz :|

Leon; cok tesekkürler leon mutlu ettin beni.. kader ortakligi en büyük ortakliktir :) aksam kadehimi serefine kaldiracagim..

he bu arada gercekten tesekkürler icimi rahatlattiniz.. aksam boklu püsürlü bi yazi yazicam..

leon

bak içesim yoktu heç:P madem şerefime kadehini kaldıracaksın karşılık vermemek büyük nezaketsizlik olur:) ne içiyoruz :)