SlideShow

3

Çok isteyipte ulaşıpta ulaşamamak..

Ne ironik işler bunlar.. Kardan bıktım yağmur için yalvarıyordum kaç gündür.. Yağmur beni güçlü kılıyor, arındırıyor ve karanlığına bürünüyorum ben böylece gecenin.. Yaklaşık 1 saat önce Tanrı camıma tıkladı. .
Ben soyunup sokağa koşmaya başlarken kilitli kapıdan dışarıya adım atamadım.. Anahtarıda bulamadım , burası kendi evim değil bu haftalık kendi evimde değilim.. Yarın akşamda yağar mı acaba yağmur ; öyle bir ukte oldu ki o yağmurda ıslanırken sigaramı cigerlerime hibe etmek .. 

Yağmur soyunsa bize , 
Arındırsa çıplak günahlarımızı...

3 Sek Raki:

Mia Wallace

yağmuru çok seviyorum karı sevenlere inat sanırım. ama düşününce karı da seviyorum ben. sulu olmayanını! :)

yamesin

En güzeli kar valla.oh mis:)
yagmur'u hichic sevmiyorum..
mia'nin da dedigi gibi cok islak-.-

ukte ne demek bilmiyorum.Google amcaya sordum o da bilmiyor:)
sanirim "istek"demek?
eger öyleyse umarim istegin cabucak gerceklesir:)
Nasil olsa ayni sehir'de degiliz:) [sanirim]:O

Nida

yagmur arindirsa içimizi, bizde bu kader olduktan sonra camura bulaniriz yagmurun hemen ardindan(: