SlideShow

3

Derece farki...

Odamin sicakliginda ki mayismisligimi az sonra yetim birakacagim.. Odamla arasinda ki derece farki pek cok olan sokaga cikacagim..
Sogukta insanin disariya hic mi cikasi gelmez ; gelmiyor iste .. Öyle uyuz bir durum .. Burda hazirana kadarda hava soguk olur kesin. Yani bu dejavuyu daha bir cok kere yasayacagim . 
Popomu yaya odamda oturup film seyredesim var. Ama namümkün . Bu hafta ekstra ötesi yogun bir hafta olacak benim icin .. Öyle ki yarin trene atlayip Hannover'e gitmem lazim.. Malum Memleketimde askere bekliyorlar ocakta.. Halletmeli bir an önce.. Yoksa askerlik anilarimi yazarim size blogta .. Ki simdilik buna hazir degilim ..Daha önemli önceliklerim var ; okul gibi .. 
Hadi ben atayim kendimi soguga .. Görüsmek üzere.. 

3 Sek Raki:

Hazel

hadi sen at kendini soğuğa, gelince görüşürüz :)

bu arada seçtiğin şarkılar çok hoş.

Laliş

Aynı duygulari, bir ay sonra ben de yaşayacağım, ki geçen sene de yaşadım. Seni çok iyi anlarım been...

Hero of Darkroom

Hazel; her gün atiyorum valla :) tesekkür ederim efenim begendiyseniz ne mutlu bana ::

Lalis; anlarsin anlarsin 1 ay sonra blogta sende cemkirirsin soguk havalara :)