SlideShow

12

Duvara Karşı..



Sessiz bir duvar ,
Başlatır bütün hikayeyi...
Sessizlik ,
Ses çıkarmamak değildir ..
Kelimeler konuşur,
Sevgi içinde saklar kinayeyi..
Tek dinleyen duvardır ,
İlk sevişmeni ...
Onun yamacıdır ,
İlk öpücüğün o eşsiz masumiyeti..
Ve kapı sesi,
Onda yankılanır..
Artık sessizliği kalmaz duvarın ,
Her metresi,
Bir başka konuşur,
Her rengi ,
Bir başka sevişir hüznünle..
Ve artık o duvar ıslaktır,
Senin için sırılsıklam..

12 Sek Raki:

Yok

Obaa!!!
Sonunda şiir
Şimdi teşekkür ederim diyeceğim de üstüme alınmış gibi olacağım zira kaç haftadır şiir şiir diye beynini yedim:)
Yine güzel olmuş
Seviyorum ben senin şiirlerini

-Onun yamacıdır ,
İlk öpücüğün o eşsiz masumiyeti..-

Burası bir ayrı güzel geldi

Hero of Darkroom

o zaman ben göbekte atarım evde yalnızken şimdi :) hani benim şiirimi seviyorsun ya öyle bir enteresan sevinç kapladı iççimii ...
fırsat buldukça yazmaya çalışacagım şiir.. ama şiir kötü oldu mu üzülüyorum sonra o yüzden bu ara daha az yazıyorum ..

evet orası banada daha bi güzel geldi :)

FiRSTe

bende çok begendim. Beni sonu etkiledi baya, şöyle bir satır ekledim kendi zihnimde, hakkım olmasada;

Ve artık o duvar ıslaktır,
"Senin gözyaşlarınla"
Senin için sırılsıklam..

çünkü duvarlara ağlarken, yalnızdır her insan, her zaman.
Haddimi aştıysam kusura bakma

Hero of Darkroom

Firste; çok sevindim beğenmene..
tabiki ekleyebilirsin :)

aslında eklediğin yeri düşündürmekti amaç söylemeden ..
lisede ki edebiyat hocamı sevmesemde bana şey demişti ; şiirlerinde çok açıklama yapıyorsun bırak insanlar düşünsün anlasın .. bende bunun üstüne açıklamaları azalttım yorum serbestleşsin dedim..

haddini aşmak mı estagfurullah daha neler .. sen hep ekle bişeyler :)

Laliş

En kısa zamanda bizle paylaştığın bu şiirleri derleyip toplayıp, bir yayın evine yollamalısın :). Eğer en çok satanlar listesine girmezsen ben de şiirden anlamıyorum derim :).

Nida

susmak..ortam sessizligi..en cok onlar ifade eder aslinda bircok seyi..hep düsünmüsümdür,''sus'' demek koymaz insana ''susma'' demekten cok..sessizligi bozmak cesaret ister bu yüzden, hep zordur sessizligin ardindan konusmak..

Hero of Darkroom

Laliş ; benim şiirlerimi hangi yayın evi yayınlasın be lalişçim : ) aslında ölmeden önce yapmam gereken şeylerden biri bir şair olmak ama ekonomik olarak kendim desteklemedikten sonra kimse çıkarmaz benim kitabımı :)

Nida; kesinlikle çok doğru söyledin ve kelimelerim suskunlaştı bu cümlenin ardından..

yamesin

Hero; biliyorum cok sacma simdi bunu söylemem ama farkettim ki sana yazan hep kadinlar:)

*söylemek istedim sadece:)

Sevgilerlee.

Laliş

Ya sen topla hepsini, yolla yayın evlerine bir, sonra kim yayınlasın de:). En azından denemiş olursun, bir şey kaybetmezsin ki !

Penny Lane

http://fizy.com/#s/1mo9fw ah bakalım.

Penny Lane

Resimde kırmızı balon var eneeemmmm

Hero of Darkroom

Rory; yok canım saçma olur mu :) aslında bunu açıklamıştım daha öncee ..
ama yine açıklayayım.. ben bayanların yazma tarzını daha çok beğeniyorum genelde.. Çünkü daha açık olabiliyorlar yazarken erkeklere nazaran... Hem bu yüzden hemde biraz tesadüfi genelde bayan takip etmiş oldum haliyle bayan takipçim daha fazla oldu : )

Laliş ; Topliymde önce telif hakkı almam gerekmiyor mu kii : )

Görl ; aldım aldım saklıycam şimdi onu kulaklarıma...
Kırmızı balonn çal resmi :P