SlideShow

22

Garip tesadüfler...

Tesadüf üstüne tesadüf derken Tanrı bana cömertliğini mi yoksa lütufkarlığını mı gösterdi tam bilemedim.. Bu kadar tesadüf sayesinde dün çok güzel bir gece geçirdim .. En azından öyle geçirdiğimi düşünüyorum. Tabi pek çoğunuza göre sıradan bir gece olabilir ; önemi yok.
Kusuruma bakmayın geceye dair herhangi bir detay veremeyeceğim. Blogta haddini bilsin bazen...
Ve derken murphy kanunu mudur yoksa hayat kanunu mu bilmiyorum ama ortaya çıkan şu oldu ; sizi mutlu eden şeyle ilgili kafanızı kurcalayacak şeyler aniden karşınıza çıkar ; tesadüfi olur hepsi ama olur.
Bende gece uyuyamayıp uyandığımda bu kötü süprizlerle karşılaştım. İlk etapta beynim kötüye yordu ama sanırım o benim hıyarlığım.. Eminim ki saçma bi kuruntuya kapılmışımdır yada kapılmamışımdır . Ama umarım kapılmışımdır. Neyse konuşulup halledilir ama umarım bu nedenle yarım kalmaz bu hoş sıcak mutluluk.
Şimdi Tanrıya kızsam mı teşekkür mü etsem arasındayım..

Sevsen beni anlamam , sevmesen suçlayamam... 

22 Sek Raki:

Nida

inanmicaksin ama bende yaklasik on dakika önce 'garip tesadüfler'' basligi altinda bi yazi eklemistim(: buda bir tesadüf olsa gerek.. gerci ikimizin yazdigi icerik cok farkli ama olsun(: bu arada umarim mutlulugun daim olur(:

LieLLa

Vaşşş Herocana neler oluyorrr!:D

Adsız

hhaha ben de tam soracaktım Nidayla mı karşılaştın diye :) ikinizin de aynı anda 'garip tesadüfler' paylaşması ilginç :)

ve hero her zaman tanrıya teşekkür et:)

Hazel

oha ! mim falan sandım.Nida da aynı başlıkta yazmış eheh.

Hero of Darkroom

O zaman bu yazı Nidaya ithafen olsun :) Hem biraz geç ama hoşgeldin yazısı olmuş olsun ona : )

Nida ; şaşırdım gerçektenn ; mutluluk hepimiz içn daim olsun ama maalesef öyle bir ihtimal yok.. :) mutluluga inananlardan degilim :)

Liella ; neler oluyormuş ki banaa (=


Hazel ; tamam o zaman senin için tesadüfle ilgili bi mim hazırlayacagım bugün (=

Hero of Darkroom

Eliff; tesadüf kelimesi bile tesadüfü getirmiş yanında : )=

belki ama herzaman olmaz arada olması lazım :) şükretmekse herzaman..

Hazel

eheh :) tamam.

Adsız

Şükretmek, teşekkür etmek ikinin ne farkı var ki :) Hepsinin içinde şükür var.

şükür ne yaa ne garip bi kelime :D

FiRSTe

benimde dün okumakta oldugum alakasız bir blogun sahibi, yanımdaki arkadaşımın lise arkadaşı çıktı memleketinden.Kaç milyar içinden nokta atışı yapmam benim garip tesadüfümdü dün gece.
Acaba neymiş dün gece gezegenler nası sıralanmış falan bunu merak ettim şu anda :)

Hero of Darkroom

Hazel ;; (=

Eliff ; şükran şükran (= teşekkür başka şükür başka .. şimdi nasıl ayırayım ki : )

Hero of Darkroom

Firste ; harbiden nasıl bir geceymiş öyle tesadüfler silsilesi.. Tanrı uyuya kalmış olmasın dün gece :p

FiRSTe

Pazar gunu okula gidiyorum proje yapmak için. Uyanmış bildiğin, keşke uyanmasaymış, hangover falan yaşasaymış :)

Hero of Darkroom

üzüldüm bak şimdi sana pazar pazar ; procee gibi püü... ruphiess almışsa yanarız yalnız :D

FiRSTe

yanalımda bitsin artık bu işkence :(

Hero of Darkroom

olmazz hop nereye demezler mi adama.. şöyle en şatafatlı el hareketimizle çevirelim minibüsü 2 taksim uzatalım arkadan.. 2 70 lik soguk olsun.. şimdi yanabiliriz (=

FiRSTe

bi biraya fit'sin yani :)

LieLLa

Benim bugün dooom günümya ondan böyle oldunuz:P Kıhhh (hemende kendime pay çıkarırım:D)

Hero of Darkroom

yok ne fiti fit falan değilim 2 kasa 70 lik o :D

Lİeooolla ; blogunu basıcam şimdi çok pis geliyorum hazır olda kal :D

FiRSTe

Noluo ya Kıhhhh'lamak bana özel bişi sanırdım.
Yukardaki bize ne şakalar yapıo dunden beri yaaaa
:))

Hero of Darkroom

Kıhh kıhh noluyo ki ben cahil kalmışım .. brışt bana özel ama..
Yeni tabir geliştirelim o zaman bu şaka için ; Kul şakası :p

FiRSTe

bende bide beeee var :) onu paylaşabiliriz bide huuuh var ama onu paylaşmam :)

Hero of Darkroom

huuh u paylaşamazsın çünkü o benim ki (=