SlideShow

2

Geberiliyomus ki ...

Ben bilmiyodum ama geberiliyomus lan alkolden.. Saat 16.30  ben yeni uyandim ama hala ayik degilim .. Gözlerim cok kötü ; yaniyolar sulaniyolar zor görüyorlar.. Heralde dün yeni bir rekora imza atmisimdir.. Kusmadan 20 bira belki dahada fazla.. 18 ini  hatirliyorum gerisi yalan  :) 
Daha öncede konusmustuk ; ölmeden önce bazi seyleri yapmali diye . Gecen sefer bardan atilmistim hani.. Bu sefer bir baska seyi gerceklestirdim; ayakkabilarimla uyumusum.. Ölmeden önce yapmali... Korkmayin carsaf camasir makinasinin o derin boslugunu boylamis bulunmakta..
Dahada icesim yok benim.. 
Istemiyorum ulan.. 
Inanmayin bana bir ayilayim neler olacak.. 
Bu arada benim son 2 haftadir lakabim su : Fondip Makinasi... Ayikken rezilim sarhosken kral...

2 Sek Raki:

Yok

Fondip makinası ha:)
Bira bildiğim kadarıyla uzun süre bile kullanılsa bağımlılık yapmıyor
Ama yine de senin kullanım miktarını hesaba katarsak ölmeden önce yapılacaklar listesini tekrar gözden geçirip biran önce yapmanı öneririm:)

Hero of Darkroom

hah sana hatta hih falan bira zarar vermiyo ne kadar icersen ic ,, yasiycam ben liste uzun ondan yani : )