SlideShow

5

Hadi biraz eglencelik olsun..


Double i astik triple yaptik.. Orgy mi birader bu derseniz haklisiniz... Evet benim bildigim en ahlaksiz kelime buydu. Daha ahlaksiz olamazdim ; en azindan kelimelerle..

Gelelim double triple a geri.. 3 gün ard arda icip K.O. olmanin hikayesi bu.. Hangover gibi geriye gidebilsem keske ama gidemiyorum ... Parca pincik hatirlasamda günleri hizaya sokamadim bi türlü..

Kapiya yumruk at. (Persembemiydi lan bu yoksa cumartesi mi )
Yataginda gözlerini acmadan birayi fondipleyip uyumaya devam et ( Cumartesi gündüzdü bu )
Dayina gidip öglen 5 te sarhosluktan konusama (Cumartesi )
Bi kizla tanis telefonunu almayi unut (cuma miydi persembe miydi )
3 gün ayni kiyafetle yat kalk sic..

Ve bilimum 10 saatlik bi bölümü hatirlama.. Nayss

Ama emin oldugum su gercek var ; Sevismedim.. Evet hani herkesin basina gelir ya cok sarhostum hatirlamiyorum.. Benim basima gelmedi , gelemezde zaten..
 Üstümdeki alkol kokusu beni bile igrendiriyor..

 Onun disinda o kadar icince erkeklik belli süreli cevrimdisi oluyor..  Fuckin
Akrep burcuysaniz sahalara cabuk geri dönebilirsiniz falan .. Tabi sadece Spartali kadinlar akrep erkeklerini doguruyor dersem inanmayin : buralari sacmalama kisimlari :

Ben cokta eglendiremiyomusum lan aslinda.. Tamam aksam gelip melankolik bi yazi yazicam ; üzülelim hep beraber.. Deal ?

Kapanis atasözümsü :
Bezlemessen gecmisi altinada sicar agzinada ...

5 Sek Raki:

.

olm :D akrep erkeği denen kavramı gözümde ayyaş pislik bi şeye çıkardın seni kınıyorum burdan :D

Hero of Darkroom

olm kinama sayin gretel.. simdi buna ithafen akrep erkegi yazisi yazicam... nihaha övücemde övücem vurucam kirbaci :| cok yorgun oldugumdan civitmaya basliyorum bugün nays

.

dünya gözüyle bi hafta boyunca içmediğin ve bilincinin açık olduğu tipini görmek istiyorum. bi de evercem dünya gözüyle seni. bi de ..


yaşlı teyzeler gibi hissettim.

Hero of Darkroom

1 haftacik mi .. kolay yau ama bu hafta degil sonra ki haftada degil. He bak 18-25 i arasi icmem belki ..

gretelin yasli hali.. xavinin görümcesi .. xavi kac yasinda olur o zaman : )

.

valla gretelle karıştırırsan iş sakat :D xavi şimdi 30 küsür olsaa.. amaaan :D