SlideShow

15

Hasstir..



Bugün pek bi karanlik benim icin..
Geceden kalma bir karanlik mi yoksa icimden kalma mi emin degilim ...
Emin oldugum teksey kirli sakallarimin yalnizliga ne kadar yakistigi...
Hem oksayacak bir sevgili olmayinca daha bir kirli oluyorlar..
Bugün umutlarimi odaya hapsettim,
Hem sirasi degildi.

Soguk bir suyla kendime gelemedim,
Sicak öpücügü henüz deneyemedim..

Yastigimdan yorganima giden yolda sen yoktun..
Hassttr..

15 Sek Raki:

meri ...

berker bebek ; bugün melankoliğe bağlanmış sanki.. ağlamak güzeldir evet , sevgilin sahit olmasada :))

meri ...

fotoya bayıldım ben de bole bi foto denıycem , hosuma gitti :)

Hero of Darkroom

evet eylül sicagi bugün pek bi melankoliye bagladim hatta ot gibi yasadim :) aman kimse sahit olmasin ..
foto evet pek bi süper , ciller bile güzel durmus :)

meri ...

oyleyse bebek dinle ; http://www.youtube.com/watch?v=Iwh-Ta2mXUc&feature=related

Neşe

Ben de şu cümleye: "Yastigimdan yorganima giden yolda sen yoktun.." ve fotoğrafa bayıldım cidden.

Absimisa

Özleminle dolduramadığım yeri ilhamınla tamamlıyorum..

Resim benim acımdan biraz korkutucu, yazı ise gelistirilebilir cinsten. İcine atılan, cumlerler etkileyici Devam diyelim .

Hero of Darkroom

meri ; öyleyse hemen dinliyorum eylül sicagi..

JG; cok sevindim begenmenee : )

absimisa ; Dolayli yoldan ilham dersek tamam derim..
Resmin neden korkutucu oldugunuda merak ettim esasen..
Bu arada yaziya yorumun icin tesekkürler :)

Absimisa

Ahaha, senin icin degildi o cumlem yazıya itafen (:
Benim guzellik anlayısıma gore biraz itici, demek ki korkunc degilmis eeevet .
Rica ederim.

Hero of Darkroom

bende cümlene ithafen demistim yanlis anladigim sanarak yanlis anlamissin oysa.. ne kadar ironik (=

Absimisa

Evet oldukca ;D

Hero of Darkroom

ironi iyidir ; dogruluk göstergesi (=

Absimisa

O zaman ne diyelim, yasasın ironi ve dogruluk!

Hero of Darkroom

o zaman yasasin !

Nikita Roxie

"Emin oldugum teksey kirli sakallarimin yalnizliga ne kadar yakistigi...
Hem oksayacak bir sevgili olmayinca daha bir kirli oluyorlar.."

Böyle de iyi..Son 3 günüm o kadar başkaydı ki,yaşadığımı hissettim cidden.At kendini yollara,kaç gel..;)

Hero of Darkroom

:) belli belli yoksun 3 gündür piyasada; sevindim senin adina beyb.. kacip geliyorum ;)