SlideShow

9

Hem Post hem Kutlama...

Şu şarkıyı şarap eşliğinde gizli numaradan arayıp söyleyecek biri olsaydı ; ne güzel olurdu..


Neyse sevgimi verecek birşeyim var artık... Her gün büyüteceğim pembe hayalleri taşıyan birşey... 



Spoylır... 

Bugün çok sevgili görl doğmuşşş ... Hey görl , sana en güzel dileklerimi kırmızı balonlara bağlayarak gönderiyorum.. İyi ki doğdun iyiki varsın.. Öpüldünn .. Hem görl olmasa boku yemiştik biz... Tanıyorsanız anlarsınız ne demek istediğimi... 

Mutlu yıllar sanaa : ) 

9 Sek Raki:

girl with the red balloon

İnanmıyorum yaaaa. Teşekkür ederim hero, herosun valla! Çok mutlu oldum çok çok çok :) Öptüümm (, Balonlar gelince yakalicam hepsini bir bir (:

MaTRuŞKa

Görl adına çok sevinmemin yanında kendi adıma mutsuz oldum :( Nice güzel yıllara görl.

Nida

girl iyiki dogmus(:tüm güzellikler onunla olsun(:

girl with the red balloon

Teşekkür ederim Matruşkaa, Nida.. Çok mutlu ettiniz beni (,

meri ...

şarkı süper :)) benimsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)

vєssєℓαм

Mutlu Yıllara Tatlım :*

Hero of Darkroom

Görl; :: mutlu olduysan ne mutlu yakala hepsinii palonların daha çok koycaktımda en güzel balon bu diye düşündüm(= öpüldün doğum günü çocuu

Matruşka ; yoksa seninde mi doğum günün bugün :

Meri; öyle vallahi çok severim

Rory

Yeni ya$in kutlu olsun girl:)

girl with the red balloon

vesselam, rory teşekkür ederimm canlarım :)
Hero bir dahaki doğum günümde tek bir balon da yeter :D tek kırmızı gül gibi hihi:D