SlideShow

6

I dont care ..



Baslik bu olurda yazinin sarkisi ne olur .. Tabiki Apocalyptica - I dont care ..
Umursamak, sanattir.
Onu umursamaksa sanatin icinde sanattir ..
O kim, o yok .. Ben varim ..
Hepimiz icin böyle aslinda..
Umursamazliktan yoruluruz .. Yaratiriz; tanriya ilk adimimizdir bu.
 Kafamizda yaratiriz önce sonra kalbimizde...
Ve kanimiza karisir damla damla, zehir zehir ..
Sonra yagmur yagar , tanri sevmistir verdiginiz kurbani..
Herkes acitamaz canini..
Herkes damlatamaz kanini..
Bilindik birseye kim inanmaz ki ! Iyiye kim güvenmez !
Mesele güvenilmeze güvenebilmekte degil mi. . . Evet, herkes birsey hakkinda yanlis diyorsa bilinki bu dogrudur..

I donT Care..

Tanri kapasa gözlerini ,
Inansa bana...
Yaratsa mutlulugu..
Bencillik bu...
Acsin gözlerini ..
Umursamasin..
Zaten böyleydi ...

6 Sek Raki:

Hazel

şarkıya bayılırım.
yazıya da bayıldım.

Hero of Darkroom

bende bayilirim sarkiya , üstüne tesekkür ederim köseme cekilir simaririm ::

.

şarkıyı severdim zaten. gece gece parça pincik ettin düşüncelerimi.

Nikita Roxie

Şarkıya laf etmiyorum,züper..
Beybilerin en büyüğü;) ben dedim ama sana.:)
Kendi doğrularınla yola atıl beybi,en iyisi..:))

FiRSTe

inanılmaz...ama yazı inanılmaz,şarkı hep var

Hero of Darkroom

Nikita; beybii , yol yok ben yokum.. nietszche var derim simdi :)

Firste ; Inanilmaz dersen inanmam bende sana .. insan okundukca mi mutlu olurmus :)