SlideShow

5

İnsan bu...

Yine değişik bir ruh haline büründüm .. Sebep sormayın çünkü bende bilmiyorum.. Tanrı bizi yaratırken bişeylerden memnun olabilme ihtimalimizi unutmuş olabilir mi ! Umarım o ihtimal pek düşüktür.
İçimde garip bir huzur olmasına rağmen bir yandanda huzursuzum.. Huzurun getirdiği huzursuzluk diyelim buna..
Biliyorsunuz dün annem geldi. Ve bu beni gerçekten çok mutlu eden şeylerden biri oldu . Ama diğer yandan onu şimdi görüp 6-7 gün sonra gideceğini bilmek beni huzursuz etmeye başladı. Ne enteresan!İşte biz insan denen mahlukatlar genelde böyleyiz , bizim için güzellikler ilk an güzeldir sonra kötü ihtimaller başlar içimizde ..
Neyse sanırım bu benim için sadece geçici bir duygu olacak.. Kendimi tanıdığım kadarıyla yetinmeyi bilmişliğim , küçük şeylerden mutlu olmuşluğum çoktur..

Düşünün ,hissedin , yaşayın ve tadını çıkarın çünkü hiçbirşey hep sizde kalmaz ; kendiniz bile...

5 Sek Raki:

Mia Wallace

ben geldimm! öncelikle teman ve yazı şeklin o kadar güzel olmuş ki, sakın değiştirme!
Sonra, bu sadece bir ruh hali ve umarım moralin yerine gelir.. iyi ol gül yine güzel şeyler paylaş bizimle :)

Hero of Darkroom

aa mia gelmişşş ; hoşgeldin valla çok özledik seni nerelerdesin kacakk (= teşekkürler değiştirmem :: tamam yeni yazılarını okuyup neşelenip yazıcam bundan sonra (=

Mia Wallace

oleyy! :)

Adsız

Mutluluk küçük şeylerde saklı.Geçici olmasa bu kadar gerçek olmazdı belkide.Yetinmeyi bilmek zorundayız.

Hero of Darkroom

akşın ; kesinlikle her kelimesine katılıyorum.. yetinmeyi bilmeli ama bazen daha fazlası içinde savaşmalı : )