SlideShow

17

Kaçan birşeyler var ... (Sinir bozabilir)


Şarkı için koca bir TIK

Yakalayamiyorum  , elimden tutup yardım eder misin ? Eminim sende yapamıyorsun belki 2 kişi yakalarız... Benim yaşamadıklarımı sen yaşıyorsundur , senin yaşayamadıklarını ben; tabi bunların hepsi bir ihtimal , tıpkı ikimizin olup olmama ihtimali gibi ..
Oluru yok olmazını düşünmedim.. En büyük sorunumuz da bu heralde , olmazını düşünmemek..
Şimdi ne diyeyim ki sana ; "Çoçuk unut bütün hayalleri , hayaller gerçek olmaz diyemem ; gerçek olurlar ama bir başka hayali kaçırırsın , üzülürsün.. " söyleyeyim mi bütün bunları .. Gerçek bu kadar acıyken o tatlı hayallerinide kaybettiğin şekerlerin yanına yollayayım mı !
Sanırım yapamayacagım, ellerim o kadar büyük ve kirli olsalarda bu elimden gelmeyecek.. Yanıltmasın seni masum değilim ben , sadece senin hayallerine kıyamadım bu sefer.. Yoksa benimde heryerime bulaşmış katlettigim hayallerin pembe kanları..
Böyle düşününce insan ne çok intihar ediyormuş ne çok yarım kalıyormuş ; oysa yola çıktığımızda yol bitene kadar diyorduk ama hangisini bitirdik ki.. Olmayan bir yolda salağı oynayarak yürüyoruz , ve alkolde yok hiçbir zararlı madde yok ki bizi 2 hayale birden dahil etsin.. Hep 1 ve öteyanda kaçan diğeri..
Silin gözyaşlarınızı üzülmeyin..
Bak papatyanın bir yaprağı düşmüş senin için , bak güneş açıyor solmak üzere olan en sevdiğin çiçeğin için.. Ve ıslanıyorsun sırılsıklam, Tanrı hissettiriyor sana kendini..
Uyan artık kaçanları düşünme çünkü kaçan hep büyüktür ama kalan küçük ve sen küçük şeyleri sevmelisin çünkü insan bir göçebedir ve büyük şeyleri yanında taşıyamassın..
Küçük mutluluklar büyük düşüncelerde başlar..

17 Sek Raki:

yamesin

O kadar güzel yaziyosun ki:/..

Hero of Darkroom

bunu duymak beni gerçekten çok mutlu etti ..
yazmak güzel şeyde düşünmek işkence bazen..

Laliş

Şimdi ne diyeyim ki sana ; "Çoçuk unut bütün hayalleri , hayaller gerçek olmaz diyemem ; gerçek olurlar ama bir başka hayali kaçırırsın , üzülürsün.. " söyleyeyim mi bütün bunları .. Gerçek bu kadar acıyken o tatlı hayallerinide kaybettiğin şekerlerin yanına yollayayım mı !

Kendimi gördüm resmen yazında ... Şarkı arka fonda olunca daha bir yakıcı oluyor.

FiRSTe

küçük şeylerle mutlu olup, kaçan büyüklerle mutsuz olmak..
Ne hayat kaldı, ne hayal, ne de umut..

Yazı çok güzel olmuş, ellerine sağlık.Gerçi benim yorumum pek bi karamsar olmuş.Olsun napalım.
Bu yazının güzelliğini bozmaz die düşünmekteyim.

leon

çok güzel yazmışsın...tabii düşünmek işkence oluyor dediğin için keşke yazılmasaydı :(

alakasız not:blog temanı çok beğenmekteyim.umarım değiştirmezsin:)

Penny Lane

Seyyah oldum.

Mörşıl

suskunluğum şarkıyla dolanbaçlı oldular.yazıyla gülümsek çalınır hala :)

miss şizoid

yazıların hoşmuş da asıl müzik zevkini sevdim

Hero of Darkroom

Laliş ; şarkıda pek bi tesadüf oldu. kendini görmene üzülsem mi sevinsem mi bilemedim..

Firste; karamsarlık heralde ışığı daha çok çekiyor.. ki bence yorumların dahada güzelleştiriyor yazıyı :)

leon ; çok teşekkürler leon.. aslında bu yazı için değildi arasıra düşünmek işkencesine kızıverdim bir anda öyle spontandı..

blog teması beğenildiyse ne mutlu bana.. bu tema daim olacak belki en üstte ki resim değişir ara ara o kdaar..

Görl; seyyahlık ne güzel şey , bir şişe şarabım var birde sevdiklerimi taşıdığım gönlüm ohh ...

Murshill ; kördüğüm mü diyelim buna , çalınsın suskunluk bitsin mi yada konuşmak molaları olsun arada sadece

Hero of Darkroom

miss şizoid ; ikisinede ayrı ayrı sevindim şimdi eğer gamzem olsaydı sol gamzem yazılar için sağ gamzem müzik zevkim için olurdu .. pek teşekkürler : )

Mörşıl

arada, evet.
kördüğümler oldukları için düğümlenirler ve böyle olunca güzelleşir düğümlülük anları.

Mia Wallace

senin şarkılar da gerçekten çok güzel biliyorsun di mi

Laliş

Bence üzülme sevin canım çünkü sen daha benim kadar ilerlememişsin karanlıklarda :D. Ben aydınlığımı paralel evrenlerde arıyorum... :)

Nikita Roxie
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nikita Roxie

IImmm..Şarkıya bayıldım,yazına lafım yok zati..;)

Adsız

Dün hem ay tutuldu, hem en uzun geceydi ve gece müthiş bir dolunay vardu. Evet! Tanrı hissettiriyor bana kendini...

Hero of Darkroom

Murshill; kesinlikle katılıyorum , o anların değerini bilmek bir başka düğüm aslında..

Mia; öyle mi :$ pek sevindim şimdi buna : )

Laliş ; ow paralel evrenler .. ben evrenden daha gizemli bişey arasam olur mu :|

Nikitaa ; teşekkür beybim ; )

Elif ; Ve sen bu hislerde aldın mı cevaplarını kendine dairr