SlideShow

3

Kisacik sikilmak arasi...

Evet evet benim su an PC basinda olmamam gerekiyor.. Hatta 5 dakkam var o yüzden bu yaziyi pek bi hizli yazacagim..
Bilenleriniz bilir; avrupada yilbasi öncesi kutlamalar falan fistik baslamis durumda..
Bizde bugün yemek ve dans partisi veriyoruz.. Ne güzel dimi ! Herkes bir partner davet ediyor..
Partner ne arar la bende !
Yemegimizi yedik , hemde ne yemek..
Yaklasik 100 tane mum aydinlatiyor odayi ve yaninda sarapta cabasi.. Herkes partneriyle konusurken bana ne yapmak düser.. 2 dakka yukari kacip bloga yazmak düser.. En azindan sikintilarimdan arinirim ..
Benim niye partnerim yok, niye yok.. Sanki olsa konusabilecemde.. Türkce bilen dünya istiyorum..
Cok mu sey istiyorum.. Evet diyorsaniz ; "hadi ordan "
Agaogli yapicakmis onuda .. Gerci türkcesi yeter mi bilemiyorum.. Benim türkcem cok düzgün ya millete asilmaya basladim .. Budur budur iste tam türklük budur ; beceremesende elestir.. Elestirmeyi iyi beceririz , bide becermeyi iyi beceririz..
Evet bu gece bitsin, cabuk bitsin hatta hemen bitsin..
Yalnizligimla yasadigim romantizmden heran ölebilirim..
:Serefe hepinize. . :
Sarkiyi kendiniz secin demeyecegim...
Alanis morrisette- ironic gelsin...

3 Sek Raki:

.

anam ne şenlikli bi yapılaşmanın içindesin sen dakka başı parti dakka başı kutlama :D

Penny Lane

ironic güzel seçimmiş ki (,

Hero of Darkroom

xavii ; sorma yau biktim artik bi huzur verin lan diyesim var ; dagilin :|

görll ; ironic bayilinir ki :)