SlideShow

4

Krismis zimbiritsi...

Krismis midir nedir, hani su gavur icadi olan .. Bugün burada punchkneipe diye bir organizasyon var.. Sicak sarap ve abur cubur esliginde masalarda oturuluyor.. Birde herkes birbirine hediye aldi.. Hediye olayi biraz hos.. Cünkü kimse kendisine kimin hediye aldigini bilmiyor.. Hediyenin yanina bir not kagidi koyuyorsunuz.. Kagida hediyeyi aldiginiz kisi hakkinda komik bilgileri kafiyeli bicimde yaziyorsunuz; isim kullanmak yok.. 
Neyse iste baslandi okunmaya notlar; notun sonunda isim topluca söyleniyor ve hediye sahibi gidip hediyesini aliyor.. 
Banada söyle bir not dösemisler; epey basak gecmisler ama olsun ne diyeyim simdi .. Paylasayim.. 

"
Kafasi yataga düstü dün gece,
En cok söyledigini yine söyledi " Evet , evet" (Evet evet i türkce yazmislar.)
Geriye kalan sadece hicti.. 
Epey bi yogundu.. 
Onun icin fondiplemek cocuk oyuncagil degil,
Midesi genelde cok dolu.
Tabiki bazen fondiplemekten gercekten zevk aliyor, 
Ondan sonra kusmali .. Cok gürültü yapiyor. 
Cok sarhos oldugunda ,
Ingilizcesi mükemmel ,
Maalesef almancasi gercekten kötü..
Ama Sari torbaya kusmasi gercekten cok tarz... 
"
Sari torba: Almanyada sadece plastiklerin atildigi cöp posetine sari torba deniliyor... 

Ne hediye vermisler merak ettiniz dimi ; 
Verdikleri hediye : Ic ice kaplar hepsi ölcekli .. 1,5 litrelik 1 litrelik yarim litrelik ceyrek litrelik .. 
Cok manidar bi hediye oldu gercekten; iyi ki bi bayildik dün.. 
Herkes bayiliyoda bi bizimle makara yapiliyo nays ..
Hem ipnelere bak ; reflüm azdi diyorum yinede zorla iciriyorlar.. Istemiyorum diyorum yine zorla, sonra niye kusuyor musuz .. 
En azda ben kusuyorumdur ya neyse.. Almanlarin en cok yaptigi 2.sey kusmak aslinda.. 1.si bira icmek 2.si kusmak .. 

Öyle hos bi yazi oldugundan paylasayim dedim .. Kizmadim kizsam paylasmam ..