SlideShow

9

N' uzun gündü arkadaş...

Bugün benim için ekstrem yorucu bir gündü.. Askerlik davasından çektiğim kadar hiçbirşeyden çekmedim heralde.. Ulan direk askere gitseydim daha iyiydi , bu kadar yorulmazdım...
Neyse sabahın köründe 2 saatlik uykuyla kalkıp Hannover şehrine konsolosluğa gidecektim.. 7 bucukta uyandım 8.05 te tren kalkacak.. Oturduğum yerden orası 40 dakkalık mesafe.. Giyinmem falanda lazım.. 7.42 de evden çıkı 8.55 te orda olabildim .. Tabi nasıl oldum bende bilmiyorum.. - bilmem kaç derecede bol oksijenli bir havada maratonculara taş çıkarırcasına koştum.. Şık giyinip koşanlardanım ben .. Evet Takım Elbiseyle falanda koşarım hobim bu..
Ciğerlerim oksijenden cayır cayır yandığında varabilmiştim tren istasyonuna.. Sonra ver elini Hannover..
Neyse girdik Konsolosluğa.. Sıramızı beklemeye başladık paşa paşa. . Arkadaş bizim yerimiz olduğu kokusundan havasından her bokundan belli .. Tuvalete giriyorsun, girme ; almanyanın en leş tuvaleti ...
Bekle bekle olmuyor..
Bide tuvalletteyken sırayı kaçır .. Neyse ki biraz bekletip aldılar ..
Bir anonsu yarım duydum anlayamadım.. Birine sorayım dedim (herkes türk ya sonuçta ) adam almanca demez mi türkçe bilmiyorum diye.. Ulan ağlasam mı siktiri çeksem mi bilemedim.. Sen türkçe biliyo musun dedi heralde dedim.. Türk müsün dedi ; ayıp ettin gibisinden evet dedim.. Sen nesin dedim ; kürdüm dedi..
Kafamı enteresan bi şekilde mimik kıvamına getirdim : hadi lan ordan dercesine :
Hani kökenin kürt olabilirde , birader sen nerenin konsolosluğundasın şuan ; yanlış yerdesin koçum diyecektim az daha .. Go Home Yankee !
Neyse askerliğimi tecil ettiremedim.. 21 Şubatta askerim NŞA'da ama bulabilirlerse ..
Bakalım bi kaç kere daha gidip halletmem lazımm.. Vatandaşlık işlemleri cart curt..
Hem ben bu devlete askerlik yapmak istemiyorum.. Vatani görev olsa eyvallah ama artık devlet-i görev oldu..
Bu nedenle vatandaştan çıkmayı deneyeceğim he olmazsada 38 yaşına kadar tecil sonra paralı yaparız ne yapalım..
Küçükken doğuya gitmek isteyen ben nasıl olurda bu kadar mantıksal düşüncelere doğru evrimleşirim diye soruyorum bazen kendime .. Ama doğruyu yanlışı daha büyük eleklerden geçirmeye başlayalı epey oldu..
Uykusuzluktan geberiyorum , ama yatarsam yarın yalan olur ..
O yüzden yatamam şimdi..
Şarkımızda gelsin ..                  Böyle Yazıya Böyle  .... Şarkı...

9 Sek Raki:

Rory

O kadar güzel anlatiyosun ki oku oku bitmesin istiyorum:)

en kisa zamanda islerin hallolur umarim,böylece seni aramaya da kalkmazlar-.-

Iyiki yaziyosun:*

Hero of Darkroom

ohaa kelimelere dökemiycem sanırım bu yorumunun benim için ne kadar değerli oldugunu :)
ama iyi ki okuyosun iyiki burdasın rory rory :*.. dodiden geldi aklıma :D

umuyorum hallolacak 21 şubata kadar hallederim heralde :|

xavinin görümcesi

uu iyiki irkek değilim dedirten sebepler madde 2. umarım halledersin en yakın zamanda, seni düşünemiyorum böyle "yaaylalar yaylalar" :D

Hero of Darkroom

nihaha Yaylalar yaylalar.. Ben onu söylerken efkarlanır içerim komutanda beni içer.. Sonra almanca küfür falanda ederim .. Atın koğuşa.. İrkekliğin yüzde 90 ı kaçmak yüzde 10 u da askerlikten kaçmaktırr yeaaa

LieLLa

Abigg ya, sende gitme... :(

Rory
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Rory

Dodiden gelmis aklina,peeh:DD

Sanirim ismimi degistirmem gerekecek cxv.cxv.cx.

Hero of Darkroom

Leiolla ; Asker gidecek geri gelecek :p yada gitmeyecek :)

Roryy; değiştirme ben seviyorum rory ismini :d

Rory

haha:)