SlideShow

4

Nerde kalmistik....


Nerde kalmistik hah evet gözlerini actiginda bos siseleri görmüstü bos enerji siseleri bos votka siseleri..
Dizi kivaminda devam ediyorum yazmaya ..
Nedense yazida votka sisesine takilmistim ama asil takilmam gereken enerji sisesiydi. Nedeniyse cok basit 3 tane 1,5 ltrlik enerji sisesi bostu ..
Buda neden gözlerim acik yarim yamalak uyudugumuda acikliyordu. . Etkisi uyandiktan sonra yaklasik 10 saat kadar daha sürdü. Simdi etkilerini cok fazla acamayacagim; malum enerjiksiniz iste ..
Sonunda enerjim biraz azalmaya basladiginda yeniden icmeye baslayabildik .. Ben fazla icmemeye niyetliydim derken ortaya bir oyun cikardilar.. Bildigin 3-10 yas oyunu ..
Oyunu anlatiyorum :
Böyle ortada dönen bir cubuk var ve cubugun üstünde bir adam dönüyor helikopterli . Herkesin önündede 3 tane cip ve bir tane tahteravalli gibi basilacak bisey var .. Amac ciplerinizi korumak  . Dönen adam geldiginde zimbirtiya basip adami havalandirip ciplerinizi düsürmesinden kurtaracaksiniz.. Böylece kimin cipleri ilk biterse o kaybetmis oluyor.
Ve tabiki bunu eglenceli yapan birsey var .. Kaybeden bir bardak sekt i fondipliyor..
Baslarda eglenceli olmasina ragmen kaybettikce eziyet haline gelmeye basladi.. Neyse ki 10. kez kaybettikten sonra yerimi devredebildim ; o da bira fondiplemeye gittigim icin ..
Iste böylece gecenin sonuna varabildik; kendimi odama attigimda enerjinin etkisinin hala gecmemis oldugunu farkettim ..Cok gec..
....................

Kendimi yataga teslim ettim..

4 Sek Raki:

Laliş

Sen nerde yaşıyorsun ya? Sonunda alkol komasından gideceksiniz toptan he...

Hero of Darkroom

Ülke: Almanya
Sehir : Göttingen
Plaka : GÖ
Telefon kodu: 0551
Iste tam burada yasiyorum; sehrin havasinda bi keramet var herkes yasiyo hala : )

Laliş

Almanya'da olduğunu biliyorum, nasıl bir yurt ortamıdır bu demek istemiştim :)

.

anem her şey de en sonunda fondiple bitiyi bu ne ya :D

ps: şu şarkı şeysin ödümü hoplatıyo gene.