SlideShow

4

Neymis ki bu okusak mi acaba...

Bu ara sürekli "Nays" diyorum.. Evet nAYS
bi ara cok peh diyodum
ona küfür ettiler direk
peh mi ne antipatik lan diye
sora dövcektim vazgectim dövmedim
abilik bende kalsin dedim
babalik dediler
noel mi geldi dedim
gelmemis
karda yagmamis
yagmazmis istanbula noelde
noel zaten bizim bayramimiz degilmis
sonra anladim ki müslümanda degilmisiz biz
hem temizlik imamdan geliyomus
bizim imam temiz mi lan dedim
küfrettiler
cemaat sicti agzima
imam osurdu gözüme..

Ilham Essegi : Xavinin Görümcesi

4 Sek Raki:

FiRSTe

Ahahahahah son 2 satıra hayran kaldım cok cok güldüm yanımdaki insanlarda guldu gecemizi renklendirdin bak gordun mu sende eğlendirebiliomuşun
önceki bi yazına atar yaptım suanda bilgine..:)

Hazel

Ahah bayıldım.
güzel olmuş.
Noel baba? nerelere düştün sen ya?
Caminin minaresi batıcak götüne.

.

hiç bu kadar iltifat edilmemişti bana (ilham eşşeği) :D tişkür ederim hanz :D

Hero of Darkroom

Firste; oh oh ne mutlu bana hep hüzünlendiriyodum bu sefer bi güldürmüsüm kalabalik güldürmüsüm simdi hüzünlü yazilar yazmaya devam edebilirim..
farkettim atari.. atarli blogger : )

Hazel ; Tesekküer.. hüehe noel papa .. minareden girip hediye birakcakmis.. bi takke bi tespih .. cimri noel baba :|

Xavinin görümcesi : ohoo daha bu bisey degil vol 2 lerde gelicek grety :)