SlideShow

8

Oh oh ; üstüne ahsap boya.. Dikkat Poh var ..


Hayat dengesizlikler üstüne kurulu güzel bir sofra bana göre..
Oturmusuz hepimiz ;üstümüzde maymun istahi mi yoksa nympho istahi mi bilemiyorum...
Hem bilmeyede gerek yok , bilip napican..
Simdi sofrada cükülota var yaninda kapuska var .. Dönerde var pizzada var . Uzun lafin kisasi senin hayal edebilecegin ve hayal etmek istemeyecegin hersey var bu sofrada..
Simdi sen insansin ya degisiklik istersin oglum ..
Her gün güzel sey yenir mi ; arada gider itinayla secerek pokuda yersin.. Hem alistikcada daha cok seversin.. Biz buna sevmek diyoruz ... Bittikce canin ister , yedikce bikarsin .. Öyle bok bi durum yani ..

Bu mecaziyi dün gece kismen maddelestirdim .. Nasil mi ; buyrun izleyelim görelim ..
Oynat ugurcum ..
Pizzayi yedim üstüne birayi ictim kesmedi ara verdim tatli yedim üstüne bira ictim..
Su yok mu bu memlekette; var ama bira daha ucuz.. Ne demis ünlü padisah Noname bira yoksa su icin..
Oynat ...
Sonra baktik ki birayi aralarda icmek sikici oluyor onu ana ögün yaptik.. Sonra yumurtayla ona ara vermisim..
Midem kaldirmis bunlari ya , helal olsun ona..
Ve üstüne bana poh yemek düsmüs.. Evet düsmüs.. Yapmisim , becermisim ben...

Ps: Aslinda yediginiz sey poh degildir ama siz yiyince poh oluyor ..
Poh <=> Bok
Hatta biz buna ayni bokun laciverdi diyede atasözü uydurduk..
Uydururuz biz azizim ..

Sonra kahverengisi biraz degisik ve hafif sivi halde bulunan bütün maddeleri hor gördüm .. Yaptik , yapmadik mi ? Nerde vicdan azabi nerde saglik müfettisleri....
Evet sokarlar müfettise ..
Agalik sistemi geri gelsin.. Aga olucam en büyük hayalim bu.. Aslinda en büyük hayalim pokumun üstüne pok yapilmamasinda.. Evet bunu anlamamis olabilirsiniz ama aciklayayim ; hic aldatilmadiginiz kandirilmadiginiz bir dünya hayal edin..

Simdide poh cesitlerini siralayalim azicik :


Baterici poh :
Böyle bangir bangir gelir davul gibi bateri gibi dif dif dif diye .. Herkesin kulaklarini tikayasin gelir..

Örümcek adam poh:
Ulan böyle agini bi attimi popiye .. Lavuk sallana sallana iner; halic manzarasinin tadini cikariyor pezevenk..

Bazooka poh:
Aslinda güzel pohlardan bu.. Tank topu gibi ..Ateslersin ve o artik cok uzaklardadir..

Laubali poh :
Of diyorum .. Dünyanin sonunu getirebilecek cinsten bir poh bu.. Eger bu pohun geldigini anlarsaniz önce itfaiyeyi arayin.. Yada mr. muscleman i .. heryere yüvesicek pust..

Red Hot Chilli Peppers poh :
Nympho istahiyla yediklerini nereye kadar icinde tutucaksin ki .. Dayadin wasabiyi dayadin tacoyu.. Lan hiyar memleketinin adami ol biraz meksikalimisin sen.. Iste cikar böyle red hot chilli peppers poh agir agir alev alev ..

Patlayan seker poh:
Böyle patlayan sekerler gibi karninizda diri diri dirir sesler cikarir.. saga kivir sola kacar sola kivir saga kacar.. Icinizde patlar... Hatta toplumdakiler sicsaydin derler ..Ve o tek düsünce patlatir kafada : Ah bi sicizlayabilsem ..

Evet cok boktan bir yazi oldu o yüzden ben artik kaciym..

8 Sek Raki:

Absimisa

Bok boktan ustundur demeli, alternatifleri bakmalıyız. Pehh.
http://i55.tinypic.com/nbaou8.jpg
http://fizy.com/#s/1l56oy (videoosuyla izlenilebilir)

Hazel

uf öf heyt.
Naptın kuzum sen ya.
Yüzyılın gerçekleri.
İşte sınıflandırma.
İşte yazı.

LieLLa

Ben aldım yayını şimdide sen yohsun:(

Nikita Roxie

Bak ya benim şarkım çalıyor,öldürürm seni..:) Ağlatma len beni!
Yazıcık iyi olmuş,iyi bok yemişsin ama bir türlü çıkamamış.Bir ara boşaltmayı dene,rahatlarsın..

Penny Lane

Yazı tipini nasıll böyle yaptın!

Lillysnone

tamam yazı güzel hoş da bu şarkıyı koyarak bokun çıkarmışsın. olmamış, ayıp etmişsin. ruh halimizi bok etmenin anlamı yok ki amaaaa.

latifeyi geçelim bok konusunda haklısın yani şu bi zaman sonra bok yemeğe bile alışmak konusunda. alışmış kudurmuştan beterdir derler.

.

realist yaklaşımına kusuyorum hanzingen. kusmuktan bahsetsen daha asildi bebeğim -_-

Hero of Darkroom

Absimisa; vallahi bok boktan heralde ki üstündür dedik : ) linkler süperr

Hazel; napalim kuzum poha sardik buara :)

Liella; gecte olsa geldim yayinina :)

Nikita; beybimmm benim aglama sen.. bu sarkiyi bu yaziya harcamak istemezdim ama fonda o caliyodu :: bosaltiyorum hepsini yavas yavas :|

girl with the red balloon ; daha önceden söyledigim gibi temada var : ) ben yapmadim :|

Lillysnone ; haklisin sarkiyi bic ettim bu yazida .. ama böyle gerceklesti .. cok spontandi olay.. alismisinda kudurmusunda ...

xavinin görümcesi ; kusmak asildir bebek cok asildir bilirim hatta hobi haline getirdim bu yüzden :|