SlideShow

6

Pekte birsey yok...

Geceyi kafama gecirip kendimi bogasim geldi biranda...
Kirli sakallarimi kessem ,
Sanki senle bütün baglarimizda kesilecek..
Mesafeleri hicesaydigimda ,
Tanriyi animsadim...
Ve mesafeleri düsündügümde ,
O beni animsadi..
Düsünmedim,
Ta ki beni kelepceleyene kadar..
Her kadin tadilmaz evlat dedi,
Dinlemedim ;
Hic kadin tattim...
Sustum ,
Inledi aciyla,
Yada zevkle..
Ikiside birdi cogu zaman..
Kirmizi perdelerini cekti pencerenin,
Özel olmaliydi,
Sevimsek mi;
Hayir...
Kelimelerin oyunu bu..
Yalnizligimi hediye ettim ,
Anlamadin..
Sustum konustukca,
Dinlemedin..
Varla yoku ayirt etmeden,
Sen dedim..
Tanri parmaklarini birlestirdi,
Boz dedi..
Bozdum..
Dayanamadim gözlerine ,
Yaslandim onlar yaslandikca..
Ve seni alirken yanimdan,
Unuttu,
Bir deli asi oldugumu..
Cektim hancerimi,
Pustum,
Sen diyarina...

6 Sek Raki:

hemera-nyks

etkileyici olmuş.. fazlasıyla..
-
Nyks

FiRSTe

ellerine sağlık

Yok

Çok hoş olmuş
Fakat kirli sakalı kesme kısmı
Bence hayır
Aşkına sağlık...

Angel

Bayıldımm Yazıyaaa Ayrıcaa Blog Şablonunaa Bittim Kıskandımmmm :D:D

Bende İstiyorumm Amaaa Bundann Yaaaa :(

Hero of Darkroom

Nyks; cok tesekkürler ::

Firste; tesekkür ederim efenimm

Vaccinate ; Tesekkürler , kirli sakallar kalsin dimi yas tutsunlar :|

Vesselam ; tesekkür ederim :) calalim aynisindan sanaa

Angel

Daha Farklısı Yok Mu :)