SlideShow

4

Salla beni salla...


Ohöm harbi biri beni sarssin...
Beynimin hücrelerini oksijensiz bir odaya hapsettim  ,
Yinede düsünüyor serefsizler..
Ic sesimin tellerini kestim,
Yinede konusuyor..

Kalbim ritim tutuyor ; güzel mi lan bu sarki  ?

Papatyanin yüzü kara ...

Kar cicek acmis ; ben böcek olmusum cok mu !

Yazinin abidik sarkisi 

4 Sek Raki:

vєssєℓαм

Enteresan Ama Şarkıyı Dınleymeıyorum Error Hatası Alıyor Sevgıler :)

aşkolsuN :)

kedicikleriiiii yerim ben !!!! yaa!! foto süperrr bebek ..sarkıyı da cok severim :) " tavla tavla beni tavlaaaaaaaaaaaa" :) bak bunu da cok dinlerdim bi ara :)


"ic sesin tellerini kesmek " büyüksün aziziim ! bana da ogret ama nasıl oluyo o :) sevgiler beybi :)

Hazel

Mirkelam demek. ehem güzel güzel :)
abidik falan ama güzel yani.

Gerçekten...
iyi misin kuzum?

Nikita Roxie

:)) ;))Kediciklerin çok tatlılar beybim.Gel iki tokat atayım da kendine gel,sarhoş herif!