SlideShow

12

..saydım, if döngüsünde hayat...

ŞARKI İÇİN KOCAMAN TIK


Günümü youtube un engin arşivleri arasında geçirirken bir anda ezgilerde boğulduğumu hissettim ve vazgeçilmez düşünce kuyuma sarkıttım kendimi ...

Olsaydımları paylaşacağım sizinle , aklıma gelen olsaydımlar...

Çok eski zamanlarda yaşasaydım düşünmekten ölürdüm..

Az eski zamanlarda yaşasaydım  kılıcımın gölgesinde ölürdüm..

Daha az eski zamanlarda yaşasaydım , bir eylem sonrası vurulurdum bir yanımda sen bir yanımda devrim diyerek...

Şimdiyse acınası öleceğim çok acınası..

Bir süper kahraman olsaydım adım Karanlık Adam olurdu..

Bilindik bir süper kahraman olmak isteseydim V  olmak isterdim...

Bir müzik türü olsaydım Melankolik Epik olurdum ..

Bir araba olsam mustang olurdum..





Bir enstrüman olsam keman , bir nota olsam SOL  , bir ezgi olsam senin kulağında olurdum.. 




Ama tek bildiğim şey yüzbin kere daha dünyaya gelsem yine kendim olurdum..

12 Sek Raki:

Nida

cok hos bir yazi olmus hero of darkroom..(: ayrica sana ev arkadsimi havale etmek istiyorum,keman ismini duyunca bile tüylerim ürperiyor.arkadas yeni ögreniyorda,sen düsün artik evdeki vahseti..(:
cok cok eski zamanlarda yasasaydik inan düsünmezdik cok..teknoloji sayesinde,her gecen yil düsüncelerimizi bile biriktirir olduk hamlasti ruhlarimiz, herkes birbirinin copy pastesi..sahte kimlikler,saklanan yüzler,maskeler..cok cok eskiden öyle miymis ya..(:

Nida

nedense bu sarkiyi dinleyince http://www.youtube.com/watch?v=BwdtfuKkN3E bu sarki aklima geldi(:

yamesin

Son cümle cok hos:)...

Penny Lane

Başlı başına doğru bir yazı olmuş. Ellerine sağlık. Ama şu gerçeği es geçemeyeceğim, çok fazla düşünüyorsun. Dikkat et.

Hero of Darkroom

Nida; pek teşekkür ederim nida hanım :)
ohoow ev arkadaşından işkenceler mi diyorsun ; vallahi hayal ettim şimdi kemanın o amatör kötü sesini :D

kesinlikle haklısın herşey sahte , insanlar sahteliğe o kadar alışmış ki sanal reel ayrımı yapıyorlar. oysa kimse öğrenememiş gerçek olan reeldede sanaldada rüyadada gerçektir , dürüstlük hint kumaşı olmuşsa eski zamanlarda yaşamayı istemek çok kaçmaz heraldee ..

şarkıda pek güzelmiş , melankolik epik :)

Roryy ; pek teşekkürlerr (=

Görl; teşekkür ederim.. evet bu gerçek benide yiyip bitiren bir gerçek ama doğam bu sanırım.. hatta bunun bi geçmişi var onuda bi yazımda anlatırım.. deli olmaktan korkuyordum taa kiii ... neyse bunların hepsini başka bir postta anlatayım çok uzun :)

Nikita Roxie

Beni anlatmışsın resmen beybi,ne yapacağız biz böyle..:)

Bir tek şey hariç ben piyano olurdum..;)

Hero of Darkroom

Nikitaa ; bilmem ki beybi , sen bulursan çözümü banada söyle :)
sen piyano ben keman e çeşitlilik şart :)

FiRSTe

mustang olmayı sana bırakmam yeğen haberin olsun
o kısım dısında söylediklerin kabulumdur :)
Ich meine,dass du recht hast
falan filan

parmakuçlarım

melankolik epik dinleyerek mustang kullanan ve kötülerle savaşan bi süper kahraman, karanlık adamın ölümü ne zamandır "acınası" sınıfında??

olası diğer seçeneklerin yanında oldukça cazip göründü bana :)

Hero of Darkroom

peki dayıı ama yan koltuğa otururum onu söylim en azından bu kadarı hakkım (=
hakkım var tabii falan iflan (=

parmakuçlarım; bilmem ki bi amaç olmadan boş boş ölmek acınası gelir bana , zaten insansal sorunumuz bu dfeğil mi amaçsızlık yada haybeden amaçlar : )

parmakuçlarım

bulunuşunun amaçsız olduğunu sanmam, pekçoğumuz zaman zaman karşılaşır amaçları ile de..her zaman gözümüz o kadar iyi görmez ;)

amaçsızlık ve haybeden amaçlar arasında yaşar gideriz öyle..bu konuda haklısın :)

Hero of Darkroom

Evet buna kesinlikle katılıyorum , amacımı ögrenmek için yaşıyorum aslında bi nebze biliyorum amacımıda .. Benim için şuan tehlike arz ediyor.. Haybeden zevklere kaptırıyroum bende kendimi daha kolay geliyor çoğu zaman..
Eğer amacım seri katil olmaksa onu bile seve seve olabilirim ; insan doğasını yaşamalı nede olsa bir hayvan :)