SlideShow

8

Sayim (Alinti)



SAYIM

Ayışığında oturduk
Bileğinden öptüm seni

Sonra ayakta öptüm
Dudağından öptüm seni

Kapı aralığında öptüm
Soluğundan öptüm seni

Bahçede çocuklar vardı
Çocuğundan öptüm seni

Evime götürdüm yatağımda
Kasığından öptüm seni

Başka evlerde karşılaştık
İliğinden öptüm seni

En sonunda caddelere çıkardım
Kaynağından öptüm seni

Cemal Süreya

8 Sek Raki:

.

seni izlemenin bir yolu yok mudur hanzingen (:

Hero of Darkroom

tabiki var.. hep var , izle butonum asagida .. sesini kis butonunu henüz icat etmedik : )

.

tamam tamam buldum :D senin şu blogun tepesindeki takvim şeysine bildiğin hastayım (L)

LieLLa

Paketin içinde gördüm seni
Ayıcık suratından öptüm.

Hero of Darkroom

xavinin görümcesi ; senin adin benim icin hala eskisi.. afise ediym mi seni ediym mii hee :P

ona bende hastayim (L) baska bi blogta görüp caldim tamam söylemedim ki ben bunu : )

LieLLa ; Lielladan nacizane satirlar ,, bu ne ask beybb : )

LieLLa

Küstüm ben sana, bensiz dedikodu yapmışsınız. Üstelik sabah altıda uyumuyodum. Of fak! :P

Hero of Darkroom

küsme bana , hem cok jelibon alirim alman jelibonu alirim kii : ) yapmadik dedikodu gelmedin bekledik gittik :p

.

gratel di bana :D