SlideShow

15

Seks hikayeleri vol 1

Kesinlikle sonuna kadar okuyun..
Öncelikle seks mi demeliydim sex mi bilemiyorum ; ama bunu uzatmadan hikayeye geceyim...
Soguk bir ekim ayinin ortalariydi .. Rutin günlerden birinin güzel bir geceyle sonlanacagini kimse tahmin etmesede hayat göz kirpiyordu .. Yeni aldigi mumuyla odasina geldiginde süpriz bir misafiri olacagini nerden bilebilirdi ki... Mumunu yakip , en sevdigi slow sarkilari playliste ekledikten sonra sarabini acti ve pencereden disariyi izlemeye basladi .. Derken kapi acildi ve bu güzel süprizle karsilasmanin saskinligiyla bir kac dakika hicbirsey söyleyemedi .. Zaten konusmayada gerek yoktu. .  Ortam ve kisi herseyiyle sevismeye uygundu. Ani yasamaliydi.. Ve geceyi huzurlu bir uykuyla noktaladilar..
Ben uyuyunca o da uyudu .. Yalnizligim..

Evet bu benim yalnizligimla sevismislik hikayem..
Hani düsündümde sex satiyor sex izlettiriyor sex okutturuyor falan .. Öyle elestirelimsi bir yazi olsun istedim .
Bende blogumda belki bazen özel seyler yazabilirim ama emin olun cok ileriye gitmem ; gitmemeliyim diyorum..
Yazinizi okurken birinin tahrik oldugunu düsünebiliyor musunuz , ben düsünmek istemedim ..
Ahmet Aldan var bir tane yazar (seveniniz vardir elbet ) ; ben kendisini bir türlü sevemedim .. Anlatimlarinda kadinlari o kadar cok objelestiriyor ki hos olmuyor. Bir objeye karsi tahrik oluyorsunuz.. Neyse bu baska bi konu ..

Simdi ne istersiniz ?
Evinizin cok yakininda bir DVD ci mi , yoksa Sex Shop mu ?
DVD ciyseniz hosgeldiniz .. En korsan ama en orjinalleri bizde...

15 Sek Raki:

leon

ben bu yazıya şapka çıkartırım :)

Miss maria

Şarap ve yanlızlıkla sevişme kısmı bana bşr yerden tanıdık geldi :) Zaman zaman bende sevişirim onunla Bir bırakamadı peşimi :) Güzel yazı saygılar...

Hero of Darkroom

valla biraz olsun dil olabildiysek bazi seylere ne mutlu : )

Hero of Darkroom

Miss maria; dogru frekanstayiz demek ki :) tesekkürler efenim sizede saygilar ..

Laliş

İyi ayarlamışsın eleştirinin dozunu, güzel bir eleştir örneği olmuş :).

Elinde ki en güncel DVD nedir bakalım hero? :)

nedicen başa geldi çekicen

Çok başarılı...

Yazılarını sık sık takip ediceğim sanırım . 1kişi 1 kişidir. Buyazıyla benim dikkatimi çok çektik.
Ahmet Altan diyince sana tamamıyla katılıyorum. herkes ona kadın düşmanı diyodu. Okumadan karar veremezdim.. okudum ve anladım... aynı fikirleri paylaşıyoruz seninle..

Eline emeğine sağlık..

Hero of Darkroom

Laliş ; teşekkür ederim efenim..
hmm son aldigim dvd jeux den fants ti. 5. alısımdı heralde .. ama suan elımde dvd yok malum almanyadayım internetten takılıyoruz : )

nedicenbasageldicekicen; cok tesekkür ederım ohoo sen ne diyorsun bir kişi benim icin cok sey demek .. ahmet aldana da bıdaha yuh zaten

Laliş

Hero sen iste ben sana burda kargo yapayım dvd'leri ;)

Hero of Darkroom

Lalişş düşünmen yeter valla mest oldum ::

Neşe

Ahmet Altan'ın İçimizde Bir Yer kitabını okudum bir tek. Objeleştirme kısmı bu kitap için tamamiyle geçerli. Zaten başka kitabını okumayı da düşünmüyorum.

Aynı kişiden mi söz ediyoruz çok emin olamadım aslında ama aynı kişi değilse de listeye birini daha eklemiş olayım =p

Hero of Darkroom

kesinlikle aynı kişiden bahsediyoruz.. Böyle bir objeleştirme gerçekten edebiyata çirkin kaçıyor .. ama bi düşüneyim başka kişiler aklıma gelirse listeye ekleriz (=

dif

bu yazıdan çıkaracağımız sonuç : bence ben doğru yerdeyim.

Hero of Darkroom

ozaman hoşgeldin :)

Femme Fatale

o yalnızlık bi siktirip gitsin ya

Hero of Darkroom

yalnızlık iyidir güzeldir.. en azından ben seviyorum.. beni yalnız bırakmayan tek şey yalnızlık sonuçta ;)